خبرگزاری کار ایران

رویانیان نباید چنین فضایی را ایجاد کند؛

نکیسا: ام‌المصائب، بهترین بازیکن آسیا نمی‌شود

asdasd
کد خبر : ۷۷۸۹۵

علی کریمی دست خیر دارد و دعاهایی پشت سرش است که هیچ‌وقت اجازه نمی‌دهد جایگاهش را از دست بدهد.

دروازه‌بان سابق پرسپولیس گفت:‌ محیط فوتبال یک محیط نظامی نیست که رویانیان اینگونه در مورد کریمی صحبت کند.

نیما نکیسا در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت:‌ علی کریمی قهرمان و سرمایه ملی این مملکت است و اگر ام‌المصائب بود، این همه سال در اردو نبود و دنبال ورزش نبود و بدنش را حفظ نمی‌کرد تا با این سن و سال در سطح اول فوتبال ایران کار کند.

وی افزود: رویانیان گاهی اوقات تحت تاثیر برخی خبرنگاران قرار می‌گیرد و احساسی حرف می‌زند اما این حرف‌ها در خور شأن و شخصیت رویانیان به عنوان یک مدیر در این سطح نیست. رویانیان نباید چنین فضایی را در فوتبال ایران وارد کند چراکه این حرف‌ها نه تنها برازنده علی کریمی بلکه برازنده هیچ ورزشکاری نیست.

سنگربان سابق پرسپولیس همچنین متذکر شد: کسی که بخواهد ام المصائب باشد، صبح تا شب در سالن وزنه و سر تمرین نیست و بهترین فوتبالیست سال آسیا نمی‌شود، پس فوتبالیستی مثل کریمی نمی تواند ام المصائب باشد. متاسفانه با همین کارها و اظهارنظرها مهره سوزی می‌کنیم.

نکیسا در ادامه خاطرنشان کرد:‌ رویانیان همواره حرف از احترام به پیشکسوتان و اسطوره‌های پرسپولیس می‌زند اما با این کارها احترامی از طرف او نمی‌بینیم و همه چیز در حد حرف است. نمی‌فهمم حرف رویانیان در مورد کریمی یعنی چی و نمی‌توانم این جمله را هضم کنم.

وی همچنین تاکید کرد: کریمی مثل تمام زحمت‌کشان پرسپولیس جایگاه خیلی بالایی دارد و با توجه به شخصیتی که از رویانیان سراغ دارم، مطمئن هستم این حرف را نزده است. علی کریمی دست خیر دارد و دعاهایی پشت سرش است که هیچ‌وقت اجازه نمی‌دهد جایگاهش را از دست بدهد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز