خبرگزاری کار ایران

دیگر کسی را مثل او نداریم؛

قاسمپور: ناصر حجازی اسطوره تکرار نشدنی بود

asdasd
کد خبر : ۷۵۱۵۵

از نظر اخلاقی هم زبانزد خاص و عام بود و صداقت و سلامت در کارش باعث محبوبیت فوق العاده‌اش شد.

بازیکن سابق تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: من همبازی ناصر حجازی بودم و وی از لحاظ فنی و اخلاقی شاخص بود.

ابراهیم قاسمپور در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: مایه تاسف است ناصر حجازی را از دست دادیم. من همبازی وی بودم. حجازی از نظر فنی دروازه‌بان شاخص و بزرگی بود و جای تاسف است در آن سن و سال و با آن شرایط از میان ما رفت مخصوصا برای من سخت بود که همبازی ناصر حجازی بودم و اردوهای زیادی را با هم بودیم.

وی افزود: خصوصیت بارز حجازی راستگویی و رک‌گویی‌ وی بود که متاسفانه این خصوصیات در ورزش امروز ما جایی ندارد. صادق بودن آدم‌ها شاخصه خیلی خوبی است و ناصر حجازی هم صادق و راستگو بود و هم سالم بود و اهمیت خاص به خانواده‌اش می‌داد.

این مربی فوتبال همچنین متذکر شد: حجازی از نظر فنی دروازه‌بان دوم قرن در آسیا شد که در محبوبیت وی امتیاز خیلی موثری بود. از نظر اخلاقی هم زبانزد خاص و عام بود و صداقت و سلامت در کارش باعث محبوبیت فوق العاده‌اش شد.

قاسمپور در پایان گفت:‌ الان کسی را در فوتبال سراغ ندارم که جایگاه ناصر حجازی را داشته باشد. کسانی در فوتبال ما هستند که نزدیک به وی هستند اما خصوصیات حجازی زیاد بود و خصوصیات کامل وی را کسی در حال حاضر ندارد و به همین دلیل ناصر حجازی را باید اسطوره تکرار نشدنی فوتبال ایران بدانیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز