خبرگزاری کار ایران

رویانیان همچنان مدیرعامل پرسپولیس است؛

مالکی: جوسازی‌ها اثری روی کار ما نخواهد داشت

asdasd
کد خبر : ۷۱۵۶۵

بحث برکناری محمد رویانیان که شایعه شده، صحت ندارد و وی همچنان مدیرعامل پرسپولیس است.

رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس گفت:‌محمد رویانیان کماکان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس است.

فداحسین مالکی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، اظهار داشت: بحث برکناری محمد رویانیان که شایعه شده، صحت ندارد و وی مدیرعامل پرسپولیس است.

مالکی تاکید کرد: در حال حاضر اولویت اصلی و اول ما تعیین سرمربی و کادر فنی پرسپولیس است و ایشان کماکان مدیرعامل پرسپولیس هستند.

وی در مورد بحث اتمام ماموریت رویانیان گفت: هنوز در این رابطه اطلاعی به ما نداده‌اند، اما آنچه می‌دانیم رویانیان عضو هیات مدیره و مدیرعامل باشگاه پرسپولیس است و اگر چیزی باشد باید هیات مدیره و رئیس هیات مدیره اول مطلع شوند.

مالکی ادامه داد: ما تحت تاثیر این فشارها و شایعات قرار نمی‌گیریم و کار خود را انجام می‌دهیم. نمی‌دانم این جوسازی‌ها علیه پرسپولیس چرا انجام می‌شود اما تاثیری روی کار ما ندارد.

وی در پایان گفت: تا لحظاتی دیگر جلسه هیات مدیره پرسپولیس آغاز می‌شود. دستور جلسه امروز ما جمع‌بندی کارهای کارشناسی است که مدیرعامل انجام داده و بررسی آخرین وضعیت تیم است. گزینه ما برای هدایت پرسپولیس همچنان داخلی و از جنس پرسپولیس است و سعی می‌کنیم هر چه سریع‌تر این اتفاق بیفتد و سرمربی تیم برای فصل آینده مشخص شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز