خبرگزاری کار ایران

استعفای۳عضو کمیته فنی سرخ‌ها؛

پیروانی و درخشان برنامه دادند/وداع با شیرینی؛ سلام به پنجعلی!

asdasd
کد خبر : ۷۰۷۶۶

دو روز پس از استعفای یحیی گل‌محمدی تلاش‌ها برای انتخاب سرمربی جدید تیم فوتبال پرسپولیس در شرایطی ادامه دارد که اعضای کمیته فنی این باشگاه بر سر گزینه‌های مختلف به شدت دچار تنش و چالش شده‌اند.

دو روز پس از استعفای یحیی گل‌محمدی تلاش‌ها برای انتخاب سرمربی جدید پرسپولیس در شرایطی ادامه دارد که اعضای کمیته فنی این باشگاه بر سر گزینه‌های مختلف به شدت دچار تنش و چالش شده‌اند.

به گزارش ایلنا، ناکامی تیم فوتبال پرسپولیس در فینال جام حذفی برای کنار گذاشتن یحیی از کادر فنی پرسپولیس کافی بود، مربی که تا پیش از آن محمد رویانیان مدیرعامل سرخ‌ها بارها تاکید کرده بود تا روزی که در پرسپولیس باشد این مربی جوان سرمربی پرسپولیس خواهد بود.

یحیی گل‌محمدی 2 روز پیش وقتی داشت استعفا می‌کرد شاید به این فکر نمی‌کرد به فاصله یک روز مجبور شود دوباره روی نیمکت پرسپولیس بنشیند و هدایت این تیم را در بازی با تراکتور به عهده بگیرند ولی او این کار را کرد تا اثبات کند چندان از استعفای خود ناراضی نیست و تقریبا این کار را به میل خودش انجام داده.

با این حال کمیته فنی سرخ‌ها از فردای شکست در فینال جام‌حذفی جلسات متعدد خود را آغاز و در ابتدا به این نتیجه رسیدند که خیلی سریع سرمربی فصل آینده را معرفی و این مربی ترجیحا ایرانی باشد. تصمیمی که به گفته محمد پنجعلی اجماعی همگانی بوده و همه به آن رای مثبت داده‌اند تا در ابتدا حمید درخشان، افشین پیروانی و محمد مایلی‌کهن به عنوان گزینه‌های جایگزینی گل‌محمدی، انتخاب و بحث در مورد آنها آغاز شود.

انتخاب یکی از این کاندیداها اما خیلی زود محل اختلاف‌نظر و تنش در کمیته فنی شد. برخی از اعضای این کمیته متشکل از حسین کلانی، ابراهیم آشتیانی و رضا وطنخواه موافق انتخاب مایلی کهن به عنوان سرمربی پرسپولیس بودند و برخی دیگر هم که نظر رویانیان به آنها نزدیک‌تر بود، بیشتر تمایل به انتخاب یکی از بین درخشان و پیروانی بودند. اتفاقی که در نهایت و بعد از چند جلسه به قیمت کناره‌گیری موافقان انتخاب مایلی‌کهن به عنوان سرمربی از کمیته فنی تمام شد تا بر اساس قاعده این مربی با تجربه هم که بارهای بار با زبان بی زبانی اعلام کرده سرمربیگری پرسپولیس آرزویش است، از لیست کاندیداهای حضور در این تیم حذف شود.

کمیته فنی در غیاب کلانی، آشتیانی و وطنخواه حالا با همکاری رویانیان و مالکی قرار است از بین درخشان و پیروانی یک را به عنوان سرمربی آینده پرسپولیس انتخاب کنند و حتی شنیده شده رویانیان از آنها برای فصل آینده درخواست برنامه  هم کرده است.

البته نکته مبهم در این رابطه اجماع نهایی کمیته فنی روی یکی از این 2 گزینه است و این کمیته هنوز به نتیجه واحدی در این‌خصوص نرسیده، هر چند به گفته ابراهیم آشتیانی کمیته فنی می‌خواهد یک از درون خودشان را به عنوان سرمربی جانشین یحیی انتخاب کند. تصمیمی که در مورد هر 2 گزینه مطرح شده هم صدق می‌کند و درخشان و پیروانی هر دو از جمله اعضای کمیته فنی این باشگاه پایتخت نشین هستند.

موضوع دیگر مطرح شده در جلسات کمیته فنی بحث سرپرستی پرسپولیس است. موضوعی که طبق شنیده‌ها به نظر قرار شده سعید شیرینی یکی از یاران غار رویانیان به یکی از معاونت‌های باشگاه پرسپولیس منتقل شده و محمد پنجعلی به عنوان سرپرست جدید سرخ‌ها سکان هدایت این بخش را بر عهده بگیرد.

با این همه باید دید کمیته فنی پرسپولیس در چند روز آینده به چه تصمیمی خواهد رسید. هرچند با توجه به سوابق مدیریتی رویانیان اگر گزینه‌ای هم غیر از اسامی نامبرده هدایت پرسپولیس را به عهده بگیرد نباید چندان تعجب کرد!

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز