خبرگزاری کار ایران

سرمربی تیم ملی نونهالان ایران:

برای قهرمانی در آسیا راه طولانی در پیش داریم

asdasd
کد خبر : ۶۷۵۱۴

نونهالان كشورمان با پیروزی بر تمام حریفان و با 26 گل زده و تنها 2 گل خورده عنوان بهترین خط حمله و خط دفاع گروه D مسابقات را به خود اختصاص داد

سرمربی تیم ملی فوتبال نونهالان ایران گفت: برای كسب عنوان قهرمانی در مسابقات فوتبال نونهالان آسیا راه طولانی در پیش داریم و باید بیش از پیش به این تیم توجه كنیم.

به گزارش ایلنا، حسین صالح پس از صعود مقتدرانه ملی پوشان كشورمان از گروه D مسابقات فوتبال قهرمانی نونهالان آسیا اظهار داشت: تیم ما در این دوره از مسابقات بدون در نظر گرفتن شرایط میزبانی از تمام تیم های حاضر آماده تر بود و توانست با اجرای دستورات كادر فنی، بازی به بازی بهتر عمل كند ولی این تیم هنوز شرایط مطلوب مورد نظر مربیان را ندارد.

وی تیم ملی فوتبال نونهالان پاكستان را تیمی خوب ارزیابی كرد و افزود: پاكستان اگرچه با هدف قرار گرفتن در جایگاه دوم گروه D به مشهد مقدس وارد شد اما با كسب پیروزی در تمام دیدارهای خود، نیم نگاهی به صعود از این گروه داشت.

سرمربی تیم ملی فوتبال نونهالان ایران در مورد بازی تیمش با تیم پاکستان توضیح داد: در نیمه اول بازی هر چند بازیکنان ما موفق به زدن یك گل شدند اما دستورات تاكتیكی و فنی را کاملا اجرا نکردند، از همین رو در بین دو نیمه نكات لازم به آن ها گوشزد شد كه خوشبختانه با اجرای مناسب دستورات در نیمه دوم موفق به زدن 2 گل دیگر به تیم پاكستان شدیم تا قاطعانه به دور بعد صعود كنیم.

صالح تصریح کرد: هنوز با تیم ایده آل خود كه بتواند به تنهایی بر سكوی نخست فوتبال آسیا، قرار بگیرد فاصله داریم و در این راه نیاز به همكاری، همدلی و تلاش تمامی نهادها و مسوولان به ویژه فدراسیون فوتبال كشورمان خواهیم داشت تا علاوه بر تضمین آینده فوتبال ایران، بتوانیم در راه توسعه ورزش قهرمانی، خدمتی شایسته ارائه دهیم.

تیم ملی فوتبال نونهالان كشورمان در این رقابت‌ها با پیروزی بر تمام حریفان و با 26 گل زده و تنها 2 گل خورده عنوان بهترین خط حمله و خط دفاع گروه D مسابقات قهرمانی آسیا را به خود اختصاص داد و مهدی محمدیاری نیز با به ثمر رساندن 9 گل به عنوان آقای گل این مسابقات انتخاب شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز