خبرگزاری کار ایران

هفته سی‌و سوم لیگ‌برتر فوتبال؛

توقف یک‌نیمه‌ای پرسپولیس مقابل ملوان

asdasd
کد خبر : ۶۷۴۳۱

پرسپولیس هم اکنون با 47 امتیاز در رده ششم جدول رده بندی لیگ برتر قرار دارد و ملوان نیز با 40 امتیاز در جایگاه یازدهم جای گرفته است.

نیمه نخست دیدار تیم‌های پرسپولیس و ملوان در ورزشگاه آزادی با تساوی بدون گل دو تیم به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار ایلنا، روز دوم از هفته سی و سوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور عصر امروز با برگزاری یک دیدار از ساعت 19:15 در ورزشگاه آزادی پیگیری شد که دو تیم پرسپولیس و ملوان به مصاف هم رفتند که نیمه نخست این دیدار با نتیجه تساوی بدون گل دو تیم به پایان رسید تا مربیان دو تیم چشم به 45 دقیقه دوم این دیدار داشته باشند.

پرسپولیس این دیدار را با نیلسون، رضا نورمحمدی،‌ سید جلال حسینی، محمد خان‌زاده،‌ رضا حقیقی،‌ امیرحسین فشنگچی، محمد نوری، عادل کلاه‌کج،‌ غلامرضا رضایی،‌ کریم انصاری‌فرد و محمد قاضی آغاز کرد و تیم ملوان نیز با سرگئی پاشنکو، هادی تامینی، بابک پورغلامی، پژمان نوری، مازیار زارع، نزهتی، یوسف‌زاده، جواد شیرزاد، سالارزاده، حسین بادامکی و  آهی به میدان آمد.

اگرچه دو تیم در این دیدار تک موقعیت‌هایی را بر روی دروزاه‌ها ایجاد می‌کردند ولی در نهایت هیچ یک از دو تیم راهی به دروازه یکدیگر پیدا نکردند تا سید احمد صالحی قاضی این دیدار در سوت خود به نشانه پایان نیمه نخست این دیدار بدمد.

پژمان نوری از ملوان و عادل کلاه‌کج و رضا حقیقی از پرسپولیس از داور این دیدار کارت زرد گرفتند.

گفتنی است، پیش از آغاز این دیدار به مناسبت گرامیداشت روز ملی خلیج فارس مراسم تقدیر از جمعی از جانبازان سرافراز نیروی زمینی ارتش در دوران دفاع مقدس نیز برگزار شد.

پرسپولیس هم اکنون  با 47 امتیاز در رده ششم جدول رده بندی لیگ برتر قرار دارد و ملوان نیز با 40 امتیاز در جایگاه یازدهم جای گرفته است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز