خبرگزاری کار ایران

با برتری بر پاکستان صورت گرفت؛

صعود مقتدرانه ایران به نیمه نهایی نونهالان آسیا

asdasd
کد خبر : ۶۷۴۲۶

مرحله نیمه نهایی مسابقات قهرمانی نونهالان آسیا خرداد ماه برگزار خواهد شد.

تیم فوتبال نونهالان ایران با برتری بر پاکستان به عنوان تیم نخست گروه چهارم به مرحله نهایی صعود کرد.

به گزارش ایلنا، تیم فوتبال نونهالان ایران از ساعت 17 در چهارمین دیدار خود در چارچوب رقابت‌های مقدماتی نونهالان آسیا در ورزشگاه ثامن‌الئمه مشهد به مصاف تیم پاکستان رفت که موفق شد با برتری بر این تیم به عنوان صدرنشین به مرحله نهایی رقابت‌ها صعود کند.

در این دیدار نونهالان کشومان موفق شدند با نتیجه 3 بر صفر از سد تیم پاکستان عبور کنند تا با کسب 12 امتیاز از 4 بازی با قدرت به مرحله نیمه نهایی صعود کنند. ذبیح الله کوهکن، مهدی محمدیاری(2گل) گلزنان ایران در این دیدار بودند.

همچنین تیم نونهالان پاکستان نیز با این شکست 9 امتیازی ماند ولی با کسب جایگاه دوم جدول به مرحله نهایی راه یافت.

در دیگر بازی امروز هندی‌ها موفق شدند با نتیجه 3 بر صفر ترکمنستان را از پیش رو برداشتند.

تاکنون تیم‌های عربستان و یمن از گروه A، عراق و سوریه از گروه B، تاجیکستان و افغانستان از گروه c، کره جنوبی و چین از گروه G و کره‌شمالی و ژاپن از گروه H به مرحله نهایی راه یافته‌اند.

مرحله نیمه نهایی مسابقات قهرمانی نونهالان آسیا خرداد ماه برگزار خواهد شد. هنوز میزبان این مرحله از رقابت‌ها مشخص نشده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز