خبرگزاری کار ایران

سرمربی تیم ملی فوتبال نونهالان ایران:

بازیکنان قرقیزستان از لحاظ فنی باهوش هستند

asdasd
کد خبر : ۶۶۶۸۱

كادر فنی تیم ما با تهیه و بررسی فیلم بازی گذشته تیم تركمنستان، نکات لازم در مورد نحوه بازی این تیم را به بازیكنان منتقل کرد و توانستیم نتیجه مورد نظر خود را كسب کنیم.

سرمربی تیم ملی فوتبال نونهالان ایران گفت: قرقیزها سبك بازی متفاوتی نسبت به تركمن ها و هندی ها دارند و از لحاظ فنی با هوش تر هستند.

به گزارش ایلنا، حسین صالح اظهار داشت: خوشبختانه بازیكنان از روحیه بسیار بالایی برای رویارویی با قرقیزستان برخوردار هستند و تمرینات منظم و موثری را پشت سر گذاشته اند.

وی با بیان اینکه پیروزی قاطع تیم ایران مقابل تیم ملی تركمنستان فاصله فوتبال ما با این کشور را به همگان نشان داد، افزود: سبک بازی تیم تركمنستان كاملا متفاوت با بازی تیم هندوستان بود.

سرمربی تیم ملی نونهالان ایران افزود: كادر فنی تیم ما با تهیه و بررسی فیلم بازی گذشته تیم تركمنستان، نکات لازم در مورد نحوه بازی این تیم را به بازیكنان منتقل کرد و توانستیم نتیجه مورد نظر خود را كسب کنیم.

صالح تیم فوتبال پاكستان دیگر حریف نونهالان فوتبالیست کشور را تیمی خوب دانست و گفت: بازی پاكستان و هندوستان را نیز زیر نظر خواهیم گرفت و سعی داریم با پیروزی در دو بازی باقی‌مانده با قاطعیت هر چه تمام‌تر به عنوان تیم اول گروه D به دور بعدی صعود كنیم.

شایان ذكر است، تیم ملی فوتبال نونهالان در دومین بازی خود در چارچوب رقابت‌های فوتبال نونهالان آسیا(منطقه آسیای مركزی) با 11 گل تیم تركمنستان را در هم كوبید و در سومین دیدار خود ساعت 17 امروز 8 اردیبهشت‌ماه در ورزشگاه ثامن الائمه(ع)مشهد به دیدار تیم ملی قرقیزستان خواهد رفت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز