خبرگزاری کار ایران

پس از کسب دو پیروزی مقابل بلاروس؛

اوکتاویو: بازی شاگردانم مقابل بلاروس را تحسین می‌کنم

asdasd
کد خبر : ۶۳۲۶۵

از شاگردانم که بازی خوبی را مقابل تیم بلاروس به نمایش گذاشتند تشکر می‌کنم. این دو بازی نشان داد ما از سطح آسیا فراتر هستیم.

سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی ضمن ابراز رضایت از عملکرد شاگردانش در مقابل تیم بلاروس که یکی از تیم‌های قدر اروپایی محسوب می‌شود، به نکاتی اشاره کرد.

به گزارش ایلنا، مارکو اوکتاویو گفت: بازی دوستانه‌ای که با تیم بلاروس داشتیم باعث شد تا عملکرد بازیکنانم را ارزیابی کنم. کسب دو پیروزی مقابل بلاروس که یکی از بهترین تیم‌های اروپایی است، نشان داد سطح تیم ملی ایران بسیار خوب است. برای ما خیلی مهم است که مقابل تیم‌های اروپایی و امریکای‌جنوبی بازی کنیم تا بازیکنان تجربه کسب کنند و با پی بردن به نقاط ضعف و قوتشان، در صدد رفع آن باشیم.

وی افزود: از شاگردانم که بازی خوبی را مقابل تیم بلاروس به نمایش گذاشتند تشکر می‌کنم. این دو بازی نشان داد ما از سطح آسیا فراتر هستیم.

اوکتاویو درخصوص دیدار شاگردانش مقابل مجارستان گفت: چند بازی ویدیویی این تیم را آنالیز کرده‌ام و از نزدیک با مربی‌اش آشنا هستم. تیم مجارستان هم تیم خوبی است و معتقدم رقابت با این تیم کار راحتی نیست. امیدوارم در مقابل این تیم نیز نتیجه خوبی را کسب کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز