خبرگزاری کار ایران

ما بهترین‌های ایران را داریم؛

رویانیان:بازیکنان پرسپولیس باید برای قهرمانی بجنگند

asdasd
کد خبر : ۵۹۳۵۸

ما امیدواریم پرسپولیس با فتح جام حدفی مسیر پر افتخاری را در سال 92 طی کند و انتظارات هوادارانش را بر آورده نماید.

مدیر عامل باشگاه پرسپولیس گفت: بازیکنان پرسپولیس باید برای قهرمانی و شاد کردن دل هواداران در دیدار مقابل داماش گیلان بجنگند و با تمام وجود تلاش کنند.

به گزارش ایلنا، محمد رویانیان افزود: اوضاع تیم فوتبال پرسپولیس برای دیدار با داماش گیلان مناسب است و طبق گزارش سرمربی تیم، مشکل خاصی وجود ندارد. اعضای تیم فوتبال پرسپولیس همدل و متحد هستند تا برای قهرمانی در جام حذفی دل هواداران را شاد کنند.

وی ادامه داد: بازیکنان پرسپولیس باید بدانند شأن و منزلت و توان فنی آنها و همچنین جایگاه پرسپولیس این است که این تیم پرطرفدار بار دیگر به رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا بازگشته و با قهرمانی در جام حذفی، هم افتخاری برای پرسپولیس بیافرینند، هم دل هواداران را شاد کنند و هم اینکه سهمیه آسیایی را از این طریق کسب نمایند.

مدیر عامل سرخ‌پوشان تصریح کرد: بازیکنان پرسپولیس باید در دیدار مقابل داماش گیلان تمام تلاش خود را به کار بگیرند و برای قهرمانی بجنگند. ما امیدواریم پرسپولیس با فتح جام حدفی مسیر پر افتخاری را در سال 92 طی کند و انتظارات هوادارانش را بر آورده نماید.

رویانیان درباره نتایج نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا گفت: تیم استقلال در دیدار مقابل الهلال دست به کار بزرگی زد و بازیکنان این تیم توانستند با کسب 3 امتیاز در خانه حریف راه صعود خود را هموار کنند. آنها در شرایطی که از حریف عقب بودند، تلاش و غیرت زیادی به خرج دادند که جا دارد به کادر فنی و اعضای این تیم تبریک و خسته نباشید بگوئیم.

مدیر عامل پرسپولیس خاطرنشان کرد: تیم‌های سپاهان و تراکتورسازی نیز توان و ظرفیت بالایی دارند و باختی که این هفته متحمل شدند چیزی از ارزش و شایستگی‌های آنها کم نمی‌کند و امیدواریم هر 3 نماینده فوتبال ایران در ادامه مسابقات بتوانند جواز صعود به مرحله بعدی را کسب کرده و نمایندگان شایسته‌ای برای فوتبال ایران باشند و بتوانند به حق خود برسند.

رویانیان در پایان گفت: امیدوارم تیم فوتبال پرسپولیس در سال 92 چه در ادامه مسابقات فصل جاری و چه در فصل جدید رقابت‌های باشگاهی بتواند نتایج در خور توجهی کسب کرده و شاهد بازگشت پرسپولیس به روزهای پرافتخار باشیم. قطعا رسیدن به چنین هدفی دور از دسترس نیست چراکه ما بهترین‌های ایران را داریم و آنها می‌توانند با همت و تلاش مضاعف نمایندگان خوبی برای 30 میلیون هوادار پرسپولیس باشند.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز