خبرگزاری کار ایران

آرژانتین مثل رئال بازی می‌کند؛

مسی: رونالدینیو هیچ‌وقت من را نصیحت نمی‌کرد

asdasd
کد خبر : ۵۷۵۸۴

یک بار در بازی با والنسیا 4 بر صفر از حریف جلو بودیم و گواردیولا من را تعویض کرد و من به خاطر این تعویض به شدت عصبانی شدم. به نظرم احمقانه بود.

ستاره آرژانتینی بارسلونا تاکید کرد که رونالدینیو الگوی او در رختکن بارسا بوده و رابطه بسیار خوبی با وی داشته و هیچ‌وقت او را نصیحت نمی‌کرده و فقط با هم حرف می‌زدند.

به گزارش ایلنا، لیونل مسی در گفتگو با شبکه تی.وای سی‌اسپورتس با اشاره به اینکه سبک بازی تیم ملی آرژانتین مشابه با رئال مادرید است، گفت: در تیم ملی آرژانتین حس می‌کنم بازی ما مشابه با رئال مادردی است. ما منتظر زمان ایده‌آل می‌ایستیم، ضد حمله را شکل می‌دهیم و کار را تمام می‌کنیم. ما بازیکنان مناسبی برای انجام این کار را داریم هرچند در برخی از بازی‌ها هم به نحوه دیگری کار می‌کنیم.

وی ادامه داد: من بر این باورم که از دو سلاح خوب برای استفاده بهره‌مندیم. دربارسلونا تیم‌هایی که دفاع را می‌بندند، کار را برای ما سخت می‌کنند و مارا از جریان بازی خارج می‌کنند. چلسی، اینتر مورینیو، میلان و رئال مادرید اینگونه مقابل ما برنامه‌ریزی می‌کنند. گاهی وقت‌ها از اینکه نمی‌توانیم به نحو دیگری بازی کنیم، چوبش را می‌خوریم.

این ستاره آرژانتینی در مورد بزرگان دنیای فوتبال هم افزود: پله و مارادونا از هر نظر خوب بودند و هر کاری را به بهترین نحو ممکن انجام می‌دادند. زیاد بازی‌های پله، دی استفانو و کرویف را ندیده‌ام ولی تمام بازی‌های دیگو را دیده‌ام. حتی بازی کردن او به صورت زنده را در زمین نیولز اولد بویز دیده‌ام. آن موقع 6 ساله بودم. وقتی او سرمربی تیم ملی بود هم از نزدیک دیدم چقدر قوی است. من اخیرا و بعد از باخت در لالیگا مقابل رئال مادرید، مارادونا را دیدم. من به خاطر باخت در آن بازی، حالم خوب نبود ولی از دیدن او واقعا خوشحال شدم.

وی در مورد انتقادات وارده از سوی هواداران آرژانتینی گفت: به نظرم حرف‌هایی که گفته شد من سرود ملی آرژانتین را نخوانده‌ام احمقانه است. من در آن زمان دلایل خاصی داشتم که سرود ملی را نخواندم. به خاطر نگرانی و جو پر هیجانی که در جریان بود. من آنقدر روزهای سخت و بد و زشتی را در تیم ملی پشت سرگذاشتم که هر حرفی شنیدم، حتی از افرادی که الان از من خوب می‌گویند. من آن موقع می دانستم تیم ملی عملکرد خوبی ندارد ولی من تنها بازیکن تیم نبودم. تیم خوب بازی نمی‌کرد و مردم فکر می‌کردند من قرار است تنهایی تیم را به پیروزی برسانم. آنها چیزهایی می‌گفتند که هیچ ربطی به خوب یا بد بازی کردن من نداشت. صبحت‌هایی فراتر از دنیای فوتبال. من بارها در سال های 2006 و 2010 گریه کردم وقتی که به هدف های خود نرسیدیم.

لیونل مسی در ادامه صحبت‌هایش از یک باری که از دست گواردیولا عصبانی شده بود صحبت کرد و گفت: اصلا دوست ندارم از زمین خارج شوم. دوست دارم تا پایان در زمین باشم. یک بار در بازی با والنسیا 4 بر صفر از حریف جلو بودیم و گواردیولا من را تعویض کرد و من به خاطر این تعویض به شدت عصبانی شدم. به نظرم احمقانه بود.

وی همچنین با اشاره به اینکه خیلی وقت‌ها به صورت آنلاین پلی استیشن بازی می‌کنم، افزود: من با مردمی از سرتاسر دنیا که نمی‌دانند که این طرف بازی من هستم بازی می‌کنم. گاهی وقت‌ها در بازی‌های پلی‌استیشن آنلاین آنها از دست من عصبانی می‌شوند چون من برای آنکه زمان تلف شود، در زمین خودم به پاسکاری می‌پردازم.

مسی همچنین در مورد ورزشکاران محبوب خود نیز خاطرنشان: قطعا از سایر ورزشکاران هم خوشم می‌آید. از کوبی برایانت، فدرر، نادال، جوکوویچ، دل پوترو، همه اینها در رشته‌های ورزشی خودشان غول‌های بزرگی هستند. از دنبال کردن مسابقات بسکتال لذت می‌برم و از بازی کوبی برایانت خوشم می‌آید و به نظرم او یک پدیده است. تنیس را هم دوست دارم. فدرر، نادال، جوکوویچ و دل پوترو، پدیده‌های دنیای تنیس هستند و در دنیای فوتبال، دوستی فراوانی با سرخیو آگوئرو دارم.

این ستاره آرژانتینی در پایانی در مورد اولین روزهایش در تیم اصلی بارسلونا افزود: سیلوینیو و دکو همیشه در کنار من بودند. خاطرات زیادی با گابی میلیتو دارم. او هم خیلی با من حرف می‌زد. همیشه از او و رونالدینیو متشکرم. او و موتا هم خیلی کنار من بودند. رونالدینیو الگوی من در رختکن آن زمان بارسا بود. او بهترین بازیکن دنیا بود و با من طوری رفتار می‌کرد که حس خوبی داشته باشم. او اصلا من را نصیحت نمی‌کرد و با هم حرف می‌زدیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز