خبرگزاری کار ایران

باید یک بار دیگر آیین‌نامه لیگ را بخوانند؛

رفیعی: رویانیان و پرسپولیسی‌ها وام‌دار نام و اعتبار باشگاه هستند، نه برعکس

asdasd
کد خبر : ۵۰۴۱۵

من به عنوان یک عضو کوچک خانواده فوتبال و کسی که سابقه افتخار همکاری با تیم پرسپولیس را داشتیم اعلام می کنم رویانیان هرگز چنین کاری را نخواهد کرد.

کارشناس مسائل حقوقی فوتبال با اشاره به تهدید محمد رویانیان مبنی بر کناره‌گیری تیم فوتبال این باشگاه از مسابقات لیگ برتر گفت: عملی شدن این تهدید می‌تواند محرومیت یک‌ساله و حتی سقوط این تیم به لیگ دسته پایین‌تر را به همراه داشته باشد.

غلامرضا رفیعی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا با بیان این مطلب افزود: من به عنوان یک عضو کوچک خانواده فوتبال و کسی که سابقه و افتخار همکاری با تیم پرسپولیس را داشتیم اعلام می‌کنم رویانیان هرگز چنین کاری را نخواهد کرد.

وی ادامه داد: من متخصص و کارشناس داوری نیستم، اما ممکن است انتقادات رویانیان و مسئولان بقیه باشگاه‌ها نسبت به داوری درست باشد ولی این موضوع سبب نمی‌شود مدیران باشگاه‌ها چه مدیر یک باشگاه کوچک و چه مدیر یک باشگاه بزرگ مانند پرسپولیس برخلاف قوانین داخلی و بین المللی تهدید کند که من تیم را از بازی‌ها خارج خواهم کرد. البته باید دید مفاد آیین نامه مسابقات لیگ برتر طی یکسال گذشته تغییری داشته یا نه.

این کارشناس مسائل حقوقی فوتبال خاطرنشان کرد: اگر رویانیان و مشاور حقوقی وی نگاهی به قوانین داخلی و بین‌المللی می‌انداختند این‌گونه ادعای بیرون کشیدن تیم از مسابقات را مطرح نمی‌کردند. فقط یکی از تبعات محتمل بیرون کشیدن پرسپولیس از گردونه مسابقات می‌تواند قرار گرفتن این تیم در انتهای جدول و حتی سقوط به لیگ پایین‌تر باشد، ضمن اینکه خطر اعمال تنبیهات انضباط عدیده دیگری هم در انتظار پرسپولیس خواهد بود.

وی گفت: آنچه اینجا مهم است اینکه مدیران، بازیکنان و مدیرعامل باشگاه پرسپولیس وام‌دار نام و اعتبار باشگاه هستند، نه برعکس به همین دلیل به رویانیان توصیه می‌کنم در اظهاراتش دقت کند و حداقل یک بار دیگر آیین‌نامه را بخواند.

رفیعی خاطرنشان کرد: باز هم تاکید می‌کنم کسی جرأت این کار را ندارد که پرسپولیس را از جریان مسابقات بیرون بکشد چراکه باید در برابر علاقه‌مندان به ورزش به خصوص هواداران پرسپولیس پاسخگو باشد. بعید نیست اگر رویانیان چنین تهدیدی را عملی کند، با صلوات و سفارش بتواند محرومیت پرسپولیس را حذف کند؛ چراکه در صورت عملی شدن تهدید رویانیان، باشگاه پرسپولیس برای یکسال محروم و حتی این امکان وجود دارد به لیگ دسته پایین‌تر سقوط کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز