خبرگزاری کار ایران

لیگ برتر فوتبال؛

برتری یک نیمه‌ای استقلال بر فجر

asdasd
کد خبر : ۴۷۱۸۵

جواد نکونام پشت ضربه پنالتی ایستاد و توپ را دور از دست‌های خلیل آزاد به تور دروازه فجر دوخت تا استقلال در خانه حریف با یک گل پیش بیفتد.

نیمه نخست دیدار تیم‌های فجر سپاسی و استقلال در حافظیه به سود آبی‌پوشان به پایان رسید.

به گزارش ایلنا، هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور عصر امروز با برگزاری 5 دیدار پیگیری می‌شود که در مهمترین دیدار از ساعت 14:30 در حضور حدود 14هزار هوادار، فجر سپاسی میزبان استقلال بود که نیمه نخست این دیدار با نتیجه یک بر صفر به سود آبی‌های تهرانی به پایان رسید تا سرهنگ و یارانش با اندیشه جبران تک گل عقب افتاده به رختکن بروند.

در این دیدار خلیل‌آزاد دروازه‌بان فجر در دقیقه 39 بر روی سیاوش اکبرپور مرتکب خطا شد که سعید مظفری‌زاده به نشانه پنالتی در سوت خود دمید و یک کارت زرد نیز به دروازه‌بان فجر داد.

جواد نکونام پشت ضربه پنالتی ایستاد و توپ را دور از دست‌های خلیل‌آزاد به تور دروازه فجر دوخت تا استقلال در خانه حریف با یک گل پیش بیفتد.

کارلوس کی‌روش به دستیارش سیموئز در ورزشگاه حاضر شده تا این بازی را از نزدیک تماشا کند.

در ادامه لیگ برتر عصر امروز 4 دیدار دیگر نیز برگزار خواهد شد که به این شرح است:

ملوان – فولاد، ساعت 15:15

نفت آبادان - آلومینیوم، ساعت16

ذوب آهن - مس، ساعت16

پیکان - سایپا، ساعت16

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز