خبرگزاری کار ایران

از بازیکنانم گله دارم؛

گل‌محمدی: پرسپولیس را در شرایطی فاجعه تحویل گرفتم

asdasd
کد خبر : ۴۵۴۳۶

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیستهران تاکید کرد که در شرایطی فاجعه تیمش را تحویل گرفته است.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیستهران تاکید کرد که در شرایطی فاجعه تیمش را تحویل گرفته است.

به گزارش ایلنا، یحیی‌ گل‌محمدی پس از تساوی یک بر یک برابر نفت تهران در جمع خبرنگاران اظهارکرد: از نتیجه راضی نیستم چون باید می‌بردیم. تغییرات زیادی داشتیم چون نخواستیم از ملی‌پوشانمان استفاده کنیم. این بازی سختی برای ما بود و نفت با تکیه بر کسب 4 پیروزی قبلی خود به مصاف ما آمده بود. متاسفانه روی یک غافلگیری در این دیدار گل خوردیم، اما در ادامه بازی را به کنترل خود درآوردیم.

وی در مورد لیگ و جام حذفی گفت: این دو مقوله جدا از هم هستند، امیدی به قهرمانی در لیگ نداریم و امید‌مان به قهرمانی در جام حذفی است.

گل‌محمدی در مورد اخراجش در این بازی گفت: در فوتبال ما هرچیزی امکان پذیر است. کریم انصاری‌فرد در عمرش خطا نکرده و در موقعیت خوب قرار گرفت و داور خطایش را گرفت و من هم به همین دلیل عصبانی شدم. آنقدر در مورد داوری صحبت شده که نمی‌شود در مورد آن صحبت کرد. مشکلاتی وجود دارد و فقط در این بازی مشکل داوری نداشتیم. گوش کسی بدهکار نیست و همه طلبکارند.

سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه به داور چیز خاصی گفتید که اخراج شدید، گفت: چیز خاصی نگفتم ولی شاید هم گفته باشم. با همین داوران باید لیگ را ادامه بدهیم و کیفیت داوران مثل کیفیت لیگ است.

وی در خصوص اینکه با این روند پرسپولیس در ادامه لیگ انگیزه‌اش را از دست می دهد یا نه، گفت: باید به بازیکنان انگیزه داد و تمام کارها از سوی ما انجام می‌شود، اما بازیکنان هم باید این مسئله را بیشتر درک کنند و خودشان را در موقعیت گل قرار بدهند. انصافا از برخی بازیکنان دلگیر هستم و از آنها گلایه دارم. این کیفیت واقعی پرسپولیس نیست. در بحث انگیزه بازیکنان انگیزه پایینی دارند. این انگیزه برای بازیکنان ما کافی نیست و باید بیشتر انگیزه داشته باشند.

گل‌محمدی در مورد اینکه بازیکنان در گذشته با تعصب بازی می‌کردند اما اکنون بعد از تعویض مربی چند بازی خوب هستند و بعد افت می‌کنند دلیلش چیست، گفت: متاسفانه تغییرات پیاپی مربی دامن‌گیر پرسپولیس شد و در وضعیتی فاجعه‌بار تیم دستم افتاد ولی دیدید که با استقلال صدرنشین و مشکلات داوری می‌توانستیم دربی را ببریم و با تمامی تیم‌های بالانشین بازی کرده‌ایم و بعد از سه بازی اخیرمان پرسپولیس بخواهد خیلی از تیم‌ها را شکست بدهد انتظار زیادی است. می‌دانم بازیکنان با کیفیت هستند اما نمی‌دانم چرا کیفیت خود را نشان نمی‌دهند. ما وارث پرسپولیسی هستیم که در چند سال گذشته فاجعه بوده است. با این حال چیزی از دست نداده‌ایم و در جام حذفی هم امید داریم. باید همت کنیم، در لیگ هم 4 روز یک‌بار بازی داریم و این مسئله حتی از کیفیت لیگ هم کم می‌کند.

سرمربی پرسپولیس در مورد تبلیغات باشگاه در یکی ازشبکه‌های تلویزیونی گفت: اطلاع زیادی از این مسئله ندارم و به ما گفته‌اند که شبکه مربوط به پرسپولیس است و از جزییات اطلاعاتی ندارم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز