خبرگزاری کار ایران

ادامه تمرین سرخ‌پوشان در کرج؛

نیلسون رسید، نقی‌زاده برگشت

asdasd
کد خبر : ۴۳۳۵۸

تمرین صبح روز یکشنبه تیم فوتبال پرسپولیس در دو بخش، در سالن و زمین چمن انجام شد.

تمرین صبح روز یکشنبه تیم فوتبال پرسپولیس در دو بخش، در سالن و زمین چمن انجام شد.

به گزارش ایلنا، زمان بیدار باش در اردوی پرسپولیس از سوی کادر فنی ساعت 8:30 صبح اعلام شده بود. بازیکنان پس از صرف صبحانه تا شروع تمرین، زمانی را در اختیار بودند تا اینکه در ساعت 10:45 راهی سالن بدنسازی شدند.

کادر فنی در سالن برای سرخپوشان برنامه‌هایی مثل تقویت عضلات شکم را در نظر گرفته بودند.

بازیکنان پس از حدود 30 دقیقه تمرین، راهی زمین چمن شدند تا تمرینات میدانی را انجام دهند. در زمین هم ترکیبی از تمرینات بدنسازی و کار با توپ در دستور کار قرار گرفت.

در بخش بدنسازی، تمرینات اینتروال در دو بخش در دستور کار سرخپوشان بود. بازیکنان بعدازظهر امروز نیز تمرینات خود را دنبال خواهند کرد. این تمرین از ساعت 15:45 آغاز می‌شود.

 

همچنین آن تعداد از اعضای تیم فوتبال پرسپولیس که در تمرین دیروز غایب بودند در اردو حاضر شدند یا تا نوبت تمرین بعدازظهر به جمع سرخپوشان ملحق می‌شوند. روح‌ا... سیف الهی، محمدرضا خانزاده و فرشاد احمدزاده بازیکنان پرسپولیس که در تیم منتخب ارتش حضور یافته بودند، عصر دیروز خود را به اردوی سرخپوشان رساندند. آنها بعد از حضور در اردو، تمرینات اختصاصی انجام دادند.

میثم نقی‌زاده بازیکن آذری پرسپولیس هم که در تعطیلی تمرینات راهی غرب کشور شده بود تا ساعتی دیگر وارد اردو خواهد شد. نقی‌زاده در این‌باره گفت: بدشانسی آوردم. پروازها از شب قبل به خاطر شرایط جوی کنسل شد. پرواز ساعت 6:20 صبح امروز هم لغو شد. از سوی دیگر اولین پروازی که جا داشت تا بلیت آن را تهیه کنم برای ساعت 16 امروز بود ولی من قصد داشتم به تمرین بعدازظهر برسم. به همین دلیل ساعت 5 صبح با خودرو شخصی راه افتادم و حدود ساعت 14 به محل کمپ می‌رسم.

سعید عزیزیان از اعضای کادر فنی نیز که دیروز با هماهنگی سرمربی در جمع سرخپوشان حاضر نبود، در تمرین صبح امروز دروازه‌بان‌ها را زیر نظر داشت. در این بین، نیلسون که شب گذشته به تهران برگشته بود صبح امروز خود را به کادر فنی معرفی کرد و البته به صلاحدید آنها برای تمرین صبح استراحت داشت تا برنامه‌های آماده سازی خود را از تمرین نوبت بعدازظهر آغاز کند.

کادر پزشکی پرسپولیس همچنین درباره احتمال حضور علی کریمی و مهرزاد معدنچی در اردو اعلام کرد؛ این دو بازیکن برنامه‌های فیزیوتراپی خود را در کلینیک باشگاه و زیر نظر فیزیوتراپ تیم، میثم علیپور دنبال می‌کنند و برای حضور آنها در اردو برنامه‌ریزی نشد. البته وضعیت آنها به طور مداوم بررسی می‌شود و اگر شرایط لازم بوجود آید، آنگاه درباره حضور آنها تصمیم‌گیری می‌شود.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز