خبرگزاری کار ایران

۹ میلیارد برای تیم هزینه شده!

عباسی: گره‌ای درباره مالکیت ابومسلم وجود ندارد

asdasd
کد خبر : ۴۳۱۱۲

مالک باشگاه ابومسلم آخرین جزئیات مربوط به مالکیت را شرح داده و می‎گوید منتظر تصمیم وفایی برای مشارکت در تعیین میزان و پرداخت بدهی‎ها است.

چند وقتی است که در مورد مالکیت تیم ابومسلم سکوت و آرامش حکم‌فرماست و خبری در این خصوص به بیرون درز نمی‎کند و طرفین ماجرا، بدون تحرک خاصی نشسته‎اند تا ببیند شرایط چه می‎شود.

به گزارش ایلنا، 15 روز پیش آخرین جلسه طرفین ماجرا در تهران برگزار شد و عباسی و وفایی پای میز مذاکره نشستند، ولی هنوز هیچ اتفاق جدیدی در این خصوص رخ نداده است.

محمدرضا عباسی مالک باشگاه ابومسلم آخرین جزئیات مربوط به مالکیت را شرح داده و می‎گوید منتظر تصمیم وفایی برای مشارکت در تعیین میزان و پرداخت بدهی‎ها است.

درخصوص جلسه 15 روز پیش تهران توضیح بدهید؟

این جلسه با حضور من، ناصری پور، وفایی و صلاحی، استاندار سابق خراسان رضوی برگزار شد و من از آن‌ها خواستم که مشخص کنند تیم را می‎خواهند یا خیر که گفتند آن را می‌خواهند، اما باز هم بحث بدهی‎ها مطرح شد.

نتیجه جلسه چه بود؟

بدهکاری ابومسلم مشکلی بزرگ است و تا کسی پیگیری نکند، میزان آنها مشخص نخواهد شد. من پیشنهاد کردم که حاضریم وکیل مشترک بگیریم تا بدهی‎ها را پیگیری کند.

برای حل مشکل بدهی‌‏ها چه تصمیمی گرفته شد؟

قرار بود ناصری‌پور مساله را پیگیری کند و خبر بدهند، اما 15 روز گذشته و خبر نداده‎اند. من هم منتظرم اما وقت دارد می‎گذرد و این کلاف سردرگم همچنان باقی است، البته معتقدم اصلا بحث مالکیت کلاف سردرگم نیست و گره‎ای هم در کار نیست و تنها یک حرکت می‎خواهد و باید برویم دنبال کار و بخواهیم بحث را پیگیری کنیم.

این بحث کشدار شده و باز هم به تیم ضربه می‌زند.

من دیگر چیزی به عقلم نمی‌‏رسد، خودم رفتم تهران و نشستم با دوستان صحبت کردم. ما حاضریم هر کمکی که از دست‌ ما بر می‌آید انجام دهیم و مشارکت کنیم تا بدهی‎ها مشخص شود و حتی در پرداخت‌ بدهی‌ها مشارکت کنیم تا مشکل حل شود. اما اینکه ما بخواهیم هزینه‏‌های آنها را بدهیم نادرست است. افراد دیگری هم حاضرند بیایند ابومسلم را بگیرند، اما تا می‎شنوند برای تیم دسته اولی 9 میلیارد خرج شده و می‎گویند باید هزینه‎‎ها را بدهید، فرار می‎کنند.

شما هم حاضر نیستید هزینه‌های وفایی را بدهید؟

هزینه کردن برای یک تیم کاری عادی است، اگر قرار باشد هر کسی بیاید برای یک تیم هزینه کند و موقع رفتن بگوید هزینه‎هایم را بدهید، همه دنبال تیمداری می‎‎آیند، هر کسی که به فوتبال می‌‏آید یا پول عشقش را می‎دهد یا برای شهرت هزینه می‎کند و می‎رود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز