خبرگزاری کار ایران

اهل بازارگرمی نیستم؛

خداداد عزیزی: ابومسلم برای صعود به 47 معجره نیاز دارد!

asdasd
کد خبر : ۴۲۹۴۴

ترجیح می‌دهم تا چیزی قطعی نشده نظری ندهم، چون من هم برای آمدنم یکسری شرط و شروط دارم.

سرمربی سابق ابومسلم بار دیگر در استانه بازگشت به ابومسلم است ولی این بار با شرط و شروطی جدید.

به گزارش ایلنا، خداداد عزیزی این روزها خبری از فوتبال نمی‌گیرد اما مهم‌ترین خبری که درباره او وجود دارد بحث پیشنهاد بازگشتش به ابومسلم از سمت وفایی و دوستانش بوده که البته خداداد برای آن شرطی گذاشته و آن هم پرداخت مطالبات سال گذشته‌اش است. وی در گفت‌وگو با خبرنگار ما توضیحاتی داده که در ادامه می‌خوانید:

پیشنهاد بازگشت به ابومسلم بازارگرمی بود یا واقعیت؟

همه می‌دانند اهل بازارگرمی نیستم. این پیشنهاد را آقای فاضل مطرح کرد که به ابومسلم برگردم و برای بررسی مسائل فنی، یک کمیته فنی تشکیل دهم که من هم این شرط را گذاشتم که اول پول سال قبلم را بدهند تا برگردم.

اختلاف‌ات شما با برگی‌زر علنی شده و گفتید هیچ رفاقتی با او ندارید، فکر می‌کنید با این شرایط، بودن شما در کنار هم به ابومسلم کمک کند؟

من گفتم هنوز سر حرفم هستم که رفاقتی با او نداشته و ندارم. یعنی آن‌طور نیست که ما خیلی عاشق چشم و ابروی هم باشیم. حالا هم هنوز نیامده‌ام که قرار باشد ببینیم به نفع ابومسلم است یا نه. برای همین ترجیح می‌دهم تا چیزی قطعی نشده نظری ندهم، چون من هم برای آمدنم یکسری شرط و شروط دارم.

عملکر برگی‌زر را تا الان چطور دیدید؟

به نظرم وضعیت نتیجه‌گیری ابومسلم تفاوتی نکرده است. تیم در همین رده‌ها تحویل برگی‌زر داده شد و الان هم رده ششم است. پس آن اتفاقی که باید با تغییر سرمربی می‌افتاده، نیفتاده است.

شما معتقدید الان با تغییر سرمربی می‌شود کاری کرد؟

اول که من در جایگاهی نیستم که نظر بدهم، اما به نظرم الان دیر شده است. خریدهای نیم‌فصل ابومسلم خریدهایی نبودند که بشود تیم را بالا آورد. من همان موقع گفتم باید بازیکنی به تیم بیاید که اولا فیکس بازی کند، دوما به تنهایی بتواند بازی در بیاورد.

خریدهای برگی‌زر، این کار را نکردند؟

من بازی‌ها را دنبال نمی‌کنم. اما در بازی استقلال که دیدم هیچ‌کدام‌شان در زمین نبودند. این چه خریدهایی است که در بازی به آن مهمی به کار نیامدند؟ الان هم از نیم‌فصل به این طرف، چقدر به امثال این‌ها بازی رسیده، در همین بازی آخر که ابومسلم 4گل زد، آیا این‌ها یک گل زدند؟ نه، 2 بازیکن گل زدند که از نیم‌فصل اول در تیم بودند.

این‌ها تاثیرگذار هم نبودند؟

اصلا بودند که تاثیر بگذارند؟ معتقدم بازیکنانی که در ابومسلم بودند و هستند شرایط مطلوب‌تری نسبت به خریدهای تازه دارند. این‌ها که تازه آمدند و بازی نمی‌کنند 2 حالت بیشتر ندارد، یا از نظر بدنی آماده نیستند یا از لحاظ فنی، در هر 2 حالت برای من سوال است چرا این‌ها را خریده‌اند.

شانس صعود ابومسلم را چقدر می‌دانید؟

ابومسلم الان سوم یا چهارم نیست که به دنبال صعود یا حضور در پلی‌آف باشد. الان برای صعود ابومسلم به 47 معجره نیاز است؛ گسترش فولاد از بازی‌های باقیمانده 4بازی را ببازد، الوند و مس سرچشمه 5 بازی را ببازند. نساجی هم همین طور و از همه این‌ها مهم‌تر ابومسلم تمام بازی‌هایش را ببرد!

اما کادر فنی ابومسلم امیدوار به صعود هستند.

خب شاید به همین 47 معجزه اعتقاد دارند. مثل گهر دورود و نفت آبادان که هنوز به ماندن در لیگ برتر امیدوارند!

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز