خبرگزاری کار ایران

می‌خواهند سابقه‌ دربی‌ها را لوث کنند؛

ابراهیمی: شاید علی کریمی برگ برنده گل‌محمدی باشد

asdasd
کد خبر : ۴۰۴۶۱

متاسفانه برخی‌ها می‌خواهند سابقه خوب دربی‌ها در گذشته را به نوعی لوث کنند.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس با بیان اینکه تاکنون 13 دربی را تجربه کرده، گفت: به نظرم دربی روز جمعه بازی زیبایی خواهد شد.

ناصر ابراهیمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا با بیان این مطلب افزود: وقتی صحبت از دربی می‌شود آدم یاد دربی‌های کشورهای صاحب فوتبال بخصوص اروپایی ها می افتد مانند بارسلونا با رئال، یا در انگلیس منچستر با منچستر سیتی یا اینتر با میلان. در کشور ما هم آن‌طور از 55 سال قبل دربی سرخابی‌ها وجود داشت اما در آن مقطع پرسپولیس نامش شاهین بود و استقلال هم با نام تاج در مسابقات شرکت می‌کرد و من عضو هر دو تیم بودم. بعد از انقلاب نام این دو باشگاه تغییر کرد و تماشاگران آن هم نسبت به گذشته افزایش یافتند.

وی ادامه داد: در سال 55 استقلال 500 هوادار داشت و پرسپولیس 12 هزار نفر. دقیقا در مسابقاتی که بین استقلال و پرسپولیس در ورزشگاه امجدیه برگزار می شد 12 هزار نفر برای تماشای مسابقه به ورزشگاه می‌آمدند که 500 نفر هوادار استقلال بودند، مابقی تماشاگران پرسپولیس محسوب می‌شدند اما الان کار به جایی رسیده وقتی مسابقات استقلال و پرسپولیس در استادیوم آزادی برگزار می‌شود تقریبا هواداران دو تیم برابر هستند. این دو تیم در سراسر کشور دارای هواداران زیادی شدند.

ابراهیمی افزود: متاسفانه برخی‌ها می‌خواهند سابقه خوب دربی‌ها در گذشته را به نوعی لوث کنند. در سال 79 در دربی که ما 9 نفره توانستیم با استقلال 2 بر 2 مساوی کنیم سعید فائقی به رختکن ما آمد و وقتی متوجه شد ما نمی‌خواهیم به دلیل اشتباهات داوری به زمین برویم با قسم آیه و قرآن ما را راضی کرد در نیمه دوم نیز بازی کنیم اما متاسفانه الان می‌شنویم اظهارات تأسف باری در خصوص آن مسابقه بیان می‌شود.

این پیشکسوت باشگاه پرسپولیس اضافه کرد: نتیجه دربی هیچ‌گاه مشخص نیست و خود من که در 13دربی به عنوان مربی حضور داشتم هیچ‌کدام از آنها را پیش بینی نکردم اما می‌دانم کادرفنی و بازیکنان به یکدیگر تاکید دارند در هر مسابقه‌ای شکست خوردید اهمیتی ندارد اما در دربی شکست نخورید. به نظر من دربی هفتاد و شش بازی قشنگی خواهد بود چراکه 3 امتیاز آن برای هر دو تیم حائز اهمیت است. پرسپولیس هم در 6 بازی که گل محمدی آمده روند خوبی را داشته، در سوی دیگر میدان استقلال از نیمکت قوی و بازیکنان خوبی بهره می برد.

وی درخصوص اینکه بسیاری از کارشناسان اعلام کردند هر تیمی که خط هافبک‌های خوبی داشته باشد پیروزی دربی خواهد بود، گفت: این مساله وجود دارد و من هم بر آن معتقدم. هافبک‌ها می‌توانند نمایشی از خود به اجرا بگذارند که ما روز جمعه بازی خوبی را شاهد باشیم.

ابراهیمی در خصوص اینکه گل‌محمدی اعلام کرده برای مسابقه روز دربی برگ برنده‌ای رو خواهد کرد، گفت: شاید برگ برنده گل‌محمدی، علی کریمی باشد چراکه هنوز پزشک کریمی به طور رسمی اعلام نکرده این بازیکن نمی‌تواند در دیدار دربی به میدان برود. برگ برنده دیگر یحیی می‌تواند چیدمان و خط هافبک این تیم باشد. شاید هم او از مهره خارجی و جدیدی استفاده کند. البته نباید فراموش کرد در سوی دیگر استقلالی‌ها هم بیکار ننشسته و می‌خواهند صدر جدول را حفظ کنند و اجازه ندهند تراکتور جای آنها را بگیرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز