خبرگزاری کار ایران

دنیا را خیلی وقت پیش طلاق داده‌ام؛

بهروان: سازمان لیگ مبارک آقایان باشد

asdasd
کد خبر : ۳۷۰۵۱

روزگار هم خیلی چیزها را ثابت خواهد کرد/آقایان به یک بخشی از منظورشان رسیدند/ماهیت آقایان و نیت آنها مشخص می‌شود/مشکل من فقط سالم کار کردن بود.

رئیس برکنار شده سازمان لیگ در خصوص اینکه مهدی تاچ به عنوان جانشین وی به عنوان سرپرست این سازمان معرفی شده، گفت: من تا به حال به کارم ادامه دادم و در حال حاضر دوستان به جای من یک سرپرست موقت معرفی کردند که امیدوارم در کارشان موفق باشند.

غلامرضا بهروان در گفت‌گو با خبرنگار ایلنا با اشاره به خداحافظی زودهنگام از سازمان لیگ برتر گفت: برای چه ناراحت باشم؟ روزگار همین است. من خیلی وقت پیش دنیا را شناخته بودم و آن را طلاق داده بودم. این پست هم مبارک آقایان باشد. آنها به هدفشان رسیدند. خیلی جاها رفتند، صبح یک جایی می‌رفتند نماز می‌خواندند و بعد از ظهر جای دیگری می‌رفتند. انشاالله به مقصود خود رسیده باشند.

وی ادامه داد: من برای صیانت از فوتبال ملی و حفظ منافع فوتبال ملی سکوت می‌کنم و هیچ چیز نمی‌گویم. هر کاری کردم برای اعتلای فوتبال ملی بود. اگر دوستان هم در این حوزه دلخوری از من دارند بنده را حلال کنند، به ویژه رسانه‌ها و اگر هم حلال نکردند بیایند قصاص کنند.

رئیس معزول سازمان لیگ برتر همچنین تاکید کرد: من یکسری اعتقادات برای خودم دارم و به این اعتقادات پایبند خواهم ماند، روزگار هم خیلی چیزها را ثابت خواهد کرد. فقط صبر می‌کنم. حرف قرآن است که اگر صبر کنیم بسیاری از مسائل مشخص می‌شود. ماهیت آقایان و نیت آنها مشخص می‌شود، اما باید بگویم این آقایان به یک بخشی از منظورشان رسیدند، بخش‌های دیگر مانده و به همین بسنده می‌کنم. در آینده خیلی چیزها روشن خواهد شد.

بهروان در پاسخ به این سوال که در این فوتبال خواهد ماند یا نه، گفت: من در بخش‌های دیگر فوتبال مسئولیت دارم. در فوتبال می‌مانم و مشکلی ندارم. مشکل من فقط سالم کار کردن بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز