خبرگزاری کار ایران

ژوزه از اول نباید به پرسپولیس می‌آمد؛

کاشانی: بگوویچ مشاور فنی پرسپولیس است نه دستیار یحیی

asdasd
کد خبر : ۳۴۵۸۵

بی‌تردید اگر پرسپولیس یک باشگاه کامل و مدرن در بخش خصوصی باشد نه تصمیمات سلیقه ای و نه تغییرات پی در پی مدیرتی در آن اتفاق نخواهد افتاد.

مشاور عالی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس تاکید کرد که بگوویچ مشاور کارد فنی پرسپولیس است نه دستیار یحیی گل‌محمدی.

جعفر کاشانی در گفت و گو باخبرنگار ایلنا با اشاره به حضور وینگو بگوویچ در کادر فنی تیم فوتبال پرسپولیس تهران اظهار کرد: بیش از هر چیز من امروز خوشحالم به خاطر اینکه مربیان با اخلاقی همچون یحیی گل محمدی و کریم باقری به عضویت کادر فنی تیم فوتبال پرسپولیس در آمده اند این امروز بیش از هر چیز برای ما پیشکسوتان این باشگاه مهم و با ارزش است. ضمن‌آنکه مربیانی نظیر بگوویچ و امثالهم نیز سال‌ها است در فوتبال ایران بوده و امتحان خود را پس داده اند.

وی افزود: امیدوارم که این کادر فنی که در پرسپولیس شکل گرفته بتواند موثر واقع شده و این تیم را از شرایط بدی که در زمان ژوزه به آن دچار شد خارج کند. مطمئنا یحیی گل محمدی با علم به اینکه این مربی کروات می تواند کمک حال او باشد اقدام به جذب او کرده است.

مشاور عالی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا حضور بگوویچ به عنوان یک مربی باتجربه در کنار یحیی گل محمدی جوان یک اشتباه استراتژیک نیست گفت: بهتر است موضوعات را با هم درگیر نکنیم. به نظرم این برمی گردد به سیاست باشگاه که بگوویچ را در جایگاه یک مشاور فنی خوب به کادرفنی پرسپولیس اضافه کرده است. این مربی سال ها در فوتبال ایران بوده و زبان فوتبالیست های ایرانی را بسیار خوب متوجه می شود.

وی در ادامه در پاسخ به این سوال که چقدر امیدوارید پرسپولیس از شرایط بد زمان ژوزه فاصله بگیرد، گفت: من اعتقاد دارم که ژوزه از ابتدا هم نباید به پرسپولیس می آمد به نظرم شرایط روبه بهبودی است و امیدوارم با آمدن منتقمی که از مدیران با سابقه دستگاه ورزش است پرسپولیس هر چه سریعتر مسیر تبدیل شدن به یک باشگاه واقعی را در پیش بگیرد.

کاشانی همچنین در رابطه با شایعه ایجاد تغییرات در کادر مدیریتی پرسپولیس اظهار کرد: متاسفانه تا زمانی که پرسپولیس یک تیم باشد و نه یک باشگاه این چالش ها همیشه در مسیر راه او خواهد بود و نباید انتظار دیگری داشت. بی‌تردید اگر پرسپولیس یک باشگاه کامل و مدرن در بخش خصوصی باشد نه تصمیمات سلیقه ای و نه تغییرات پی در پی مدیرتی در آن اتفاق نخواهد افتاد.

وی در پایان در پاسخ به این سوال که آیا همچنان مشاور عالی رویانیان است، گفت: پست ها اهمیتی ندارد. ما به عنوان پیشکسوتان پرسپولیس همیشه در کنار این تیم بوده و هستیم و امیدواریم که روزی برسد که همه اهالی پرسپولیس زیر یک باشگاه بافرهنگ واقعی در کنار هم باشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز