خبرگزاری کار ایران

حقیقت تشریح کرد:

آخرین وضعیت مصدومان پرسپولیس

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۳۶۹

سید جلال در هنگام انجام تست‌ها هیچگونه ابراز ناراحتی ندارد اما گاهی در حال نشسته ابراز درد می‌کند.

سید جلال حسینی صبح امروز در تمرینات شرکت کرد ولی برای اطمینان بیشتر امروز برای سونوگرافی از عضله، راهی بیمارستان خواهد شد.

به گزارش ایلنا، بنابر اعلام کادر پزشکی سرخ‌پوشان، سید جلال حسینی که روز شنبه در تمرینات ریکاوری حاضر بود، امروز هم تمرین در سالن بدنسازی را بدون مشکل انجام داد اما برای بررسی دقیق‌تر ظهر امروز در بیمارستان حضرت رسول (ص) تحت سونوگرافی قرار می‌گیرد.

دکتر حقیقت در این باره گفت: سید جلال در هنگام انجام تست‌ها هیچگونه ابراز ناراحتی ندارد اما گاهی در حال نشسته ابراز درد می‌کند. به همین دلیل برای بررسی دقیق‌تر و اطمینان بیشتر، انجام سونوگرافی را برنامه‌ریزی کردیم. البته ما این اقدام را برای دیروز هماهنگ کرده بودیم که به امروز موکول شد.

کادر پزشکی پرسپولیس درباره آخرین وضعیت حمیدرضا علی‌عسگری هم اعلام کرد: عارضه پیش آمده برای کتف او بر اساس همان عکس رادیولوژی قابل تشخیص بود که آقای دکتر کیهانی هم آن را تائید کردند. از اینرو نیازی به MRIنبود. در حال حاضر بهترین اقدام برای او استراحت دادن به مفصل است که انجام شده است. انتظار داریم درد او تا پایان هفته برطرف شود تا پس از آن با باز کردن کتف بتواند ضمن انجام فیزیوتراپی، تمرینات را هم شروع کند.

دکتر حقیقت درباره آخرین وضعیت پولادی و کمندانی هم تصریح کرد: پولادی با کار روی دوچرخه در عمل تمرین هوازی را هم شروع کرده است اما برای دویدن و سایر تمرینات تا شنبه آینده صبر می‌کنیم که پزشک جراح وی با توجه به شرایط محل پیوند، نظر خود را اعلام کند. در مورد او خوشبختانه همه چیز خوب پیش می‌رود. کمندانی هم به تمرینات برگشته و مشکلی ندارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز