خبرگزاری کار ایران

خلعتبری به جمع سایر ستارها پیوسته؛

رویانیان: دایی در پرسپولیس حرف اول و آخر را می‌زند

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۳۵۶

خلعتبری هم با توانایی‌های خود به این مجموعه اضافه شده و امیدواریم پرسپولیس بتواند در فصل جاری به روزهای اوج خود بازگشته و بهترین لحظات را برای هواداران رقم بزنند.

مدیر عامل باشگاه پرسپولیس تاکید کرد: خلعتبری فقط برای دربی جذب نشده و نباید انتظارات را بیش از حد از این بازیکن بالا برد.

به گزارش ایلنا،‌ محمد رویانیان گفت: پرسپولیس با بازیکنان جوان و و توانمندی که در اختیار دارد و با بهره‌گیری از علی دایی و کادر فنی مجرب، مدعی قهرمانی است و آمدن خلعتبری هم علاوه بر اقدامی ملی در راستای تقویت تیم پرسپولیس صورت گرفته است. البته فراموش نکنید پرسپولیس ستاره‌های زیادی دارد و خلعتبری هم به جمع سایر ستارهای تیم پیوسته است.

وی افزود: در فصل گذشته پرسپولیس در پست هافبک دفاعی مشکل داشت اما امسال با وجود رضا حقیقی، مهرداد کفشگری و قاسم دهنوی، هافبک دفاعی به نقطه قوت تیم تبدیل شده است. در پست هافبک هجومی، بازیکنان باتجربه و ملی‌پوشی مثل محمد نوری و غلامرضا رضایی را داریم که مورد اعتماد کادر فنی پرسپولیس و تیم ملی هستند و البته جوان‌های مستعد و توانمندی را در اختیار داریم که همه تیم‌ها بدنبال جذب آنها بودند و می‌بینیم که نفراتی مثل عالیشاه، صادقیان و غریبی توانسته‌اند در زمره بهترین‌های فصل باشند.

رویانیان تصریح کرد: در خط حمله نیز باتجربه‌هایی مثل سید صالحی و نوروزی و جوان‌های پر تلاش و توانمندی مثل عباس‌زاده و شاکری را داریم و حالا خلعتبری هم با توانایی‌های خود به این مجموعه اضافه شده و امیدواریم پرسپولیس بتواند در فصل جاری به روزهای اوج خود بازگشته و بهترین لحظات را برای هواداران رقم بزنند.

رویانیان خاطرنشان کرد: پرسپولیس امسال هدفمند، با برنامه و اصولی بسته شده و تلفیقی از جوان‌ها و با تجربه‌های مطرح و تاثیرگذار با نظر آقای دایی جذب شده‌اند و خلعتبری هم یکی از نفراتی خواهد بود که همچون سایر نفرات می‌تواند به تیم کمک کند.

رویانیان در پایان گفت: با تدابیر علی دایی، پرسپولیس از نظر فنی و انضباطی در شرایط بسیار مطلوبی قرار دارد و حرف اول و آخر را در تیم علی دایی می‌زند. اقتدار و تدابیر دایی توانسته تیم را در آرامش نگه دارد و ما حتی وقتی که غافلگیرانه به نفت تهران باختیم اثری از حاشیه‌ها نبود و آرامش در تیم برقرار بود و این موضوع نشان از حاکم شدن انضباطی تیمی و برنامه محوری دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز