خبرگزاری کار ایران

منعمی خبر داد؛

مدیر جدید باشگاه ابومسلم معرفی شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۲۱۷

در حال حاضر تیم مدیریت جدید باشگاه مشغول بررسی شرایط برای انجام برخی تعهدات مالی و برطرف کردن مشکلات بازیکنان و کادرفنی هستند

معاون توسعه امور ورزشی اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی از معارفه مدیر جدید باشگاه ابومسلم در تمرین امروز یکشنبه 10 شهریور خبر داد.

به گزارش ایلنا، خسرو منعمی که از دیروز به عنوان نماینده تام الاختیار مدیرکل ورزش و جوانان استان در پیگیری مسائل باشگاه ابومسلم منصوب شده است، از معارفه مدیر جدید این باشگاه در تمرین امروز عصر مشکی پوشان خبر داد. امروز عصر با حضور بازیکنان و کادرفنی، احسان سحرخیز به عنوان مدیر جدید باشگاه ابومسلم مشهد معرفی خواهد شد و رسما فعالیت خود را در این تیم آغاز خواهد کرد.

منعمی اولین گام سحرخیز در رفع مشکلات باشگاه را بررسی اوضاع مالی تیم عنوان کرد و اظهار داشت: در حال حاضر تیم مدیریت جدید باشگاه مشغول بررسی شرایط برای انجام برخی تعهدات مالی و برطرف کردن مشکلات بازیکنان و کادرفنی هستند و انشالله این مشکلات تا چند روز آینده مرتفع خواهد شد.

معاون توسعه امور ورزشی اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی در ادامه در خصوص مذاکرات پیرامون معرفی مدیر جدید باشگاه به فدراسیون فوتبال هم گفت: تمامی اقدامات قانونی در این خصوص انجام شده و با توجه به مکاتبات صورت گرفته، احسان سحرخیز از طریق هیات فوتبال استان به فدراسیون معرفی شده است و از این پس تمامی اقدامات پیرامون باشگاه ابومسلم تنها با امضای مدیر جدید باشگاه معتبر خواهد بود.

وی ادامه داد: خوشبختانه در بحث تغییر و تحولات تیم مدیریتی باشگاه، مسوولان استانی حمایت بسیار خوبی از باشگاه ابومسلم و اداره کل ورزش و جوانان داشته اند و امیدواریم با ادامه این حمایت ها بتوانیم در روزهای آتی شاهد تیم ابومسلمی باشیم که بدون حاشیه و مشکل با نهایت توان خود را برای شروع لیگ دسته اول آماده می کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز