خبرگزاری کار ایران

سلطانیه اعلام کرد؛

حمایت بیش از ۱۰۰ کشور غیرمتعهد از برنامه هسته‌‌ای ایران

asdasd
کد خبر : ۵۲۴۵۰

این یک پیام بسیار مثبت است از این‌که بیش از ۱۰۰ کشور جهان در آژانس بین المللی انرژی اتمی از اصول مربوط به استفاده صلح آمیز از انرژی هسته‌‌ای مطابق معاهده ان. پی. تی و اساسنامه آژانس و از فعالیت‌های صلح‌آمیز جمهوری اسلامی ایران حمایت می‌کنند که ما قدردان این حمایت‌های بی‌دریغ در ۱۰ سال گذشته هستیم.

ایلنا: نماینده کشورمان در آژانس انرژی اتمی گفت: بیش از ۱۰۰ کشور عضو جنبش غیرمتعهد‌ها بار دیگر از برنامه هسته‌‌ای کشورمان حمایت کردند.

به گزارش  ایلنا به نقل از واحد مرکزی خبر علی اصغر سلطانیه در گفت‌وگویی با اعلام این خبر گفت: در نشست سفیران جنبش غیرمتعهد‌ها در وین موضوعاتی از جمله بیانیه مربوط به حمایت جنبش غیرمتعهد‌ها از فعالیت‌های هسته‌‌ای کشورمان، مطرح و تصویب شد.

وی با اشاره به این‌که یک گروه کاری در مدت یک هفته بر روی متن این بیانیه کار کرده است، افزود: این بیانیه بار دیگر برای حمایت از جمهوری اسلامی ایران تصویب شد و من از طرف جنبش غیرمتعهد‌ها هفته آینده آن را در شورای حکام قرائت خواهم کرد.

وی گفت: این یک پیام بسیار مثبت است از این‌که بیش از ۱۰۰ کشور جهان در آژانس بین المللی انرژی اتمی از اصول مربوط به استفاده صلح آمیز از انرژی هسته‌‌ای مطابق معاهده ان. پی. تی و اساسنامه آژانس و از فعالیت‌های صلح‌آمیز جمهوری اسلامی ایران حمایت می‌کنند که ما قدردان این حمایت‌های بی‌دریغ در ۱۰ سال گذشته هستیم.

نماینده کشورمان در آژانس انرژی اتمی افزود: موضوعات دیگری هم از جمله دیدار تروئیکای عدم تعهد (سفیران جمهوری اسلامی ایران، ونزوئلا و مصر) با رییس شورای حکام و نیز موضوع انتخاب مجدد مدیرکل در این نشست مطرح شد.

وی با اشاره به این‌که «نشست بعدی شورای حکام یک جلسه معمولی خواهد بود» افزود: موضوعات مختلف مانند برنامه و بودجه، ایمنی و امنیت هسته‌یی در این نشست مطرح می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز