خبرگزاری کار ایران

سبحانی نیا در گفت‌وگو با ایلنا؛

اعضای نم باید به سدی در برابر یکه تازی آمریکا در جهان تبدیل شوند

اعضای اجلاس نم باید اقتصاد غرب را به چالش بکشاند/ ایران توانسته با برگزاری اجلاس نم تبلیغات غرب علیه خود را با شکست مواجه کند.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: اعضای نم با همکاری و هم فکری خود باید سدی در مقابل یکه تازی‌های غرب بخصوص امریکا ایجاد کنند. 

حسین سبحان نیا در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا با بیان اینکه اعضای جنبش عدم تعهد دو سوم سازمان ملل را به خود اختصاص می دهند اظهار کرد: به دلیل اینکه کشور‌های قدرتمند جهانی نیازمند بازار مواداولیه و خام دارند لذا کشورهای عضو عدم تعهد می‌توانند اقتصادی کشورهای به اصطلاح قدرتمند به چالش بکشانند. 

وی افزود: برگزاری اجلاس نم درتهران حاکی از اعتبار بین المللی ایران و دیپلماتیک بودن ایران در عرصه جهانی را نشان می‌دهد. 

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: برگزاری اجلاس نم در تهران نشان دهنده این است که ایران توانسته با برگزاری چنین اجلاسی تبلیغات غرب علیه خود را با شسکت مواجه کند. 

سبحانی نیا اظهار داشت: ایران باید از فرصت بدست آمده برای ناکارآمدی تحریم های غرب استفاده کند.

نماینده نیشابور در مجلس شورای اسلامی گفت: برگزاری نشست اعضای جنبش عدم تعهد در ایران یک فرصت ارزشمند برای ایران محسوب می‌شود. 

وی در پایان خاطرنشان کرد: کشورهای عضو جنبش عدم تعهد باید از این فرصت بوجود آمده استفاده و با همفکری و وحدت سدی در مقابل یکه تازی‌های غرب بخصوص آمریکا ایجاد کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز