خبرگزاری کار ایران

وزیر ارتباطات در مراسم رونمایی از تمبر اجلاس:

انتشار لوگوی اجلاس غیر متعهد‌ها موجب انتشار برنامه‌های این جنبش در سطح دنیا می‌شود

تمبر شانزدهمین اجلاس سران عدم تعهد پس از چاپ به عنوان یادبودی برای همه ملت‌ها ارسال خواهد شد.

وزیر ارتباطات و فن‌آوری اطلاعات کشورمان با اشاره به چاپ و انتشار تمبر یادبود شانزدهمین اجلاس سران کشورهای عضو جنبش غیرمتعهد‌ها، گفت: این تمبر برای مشاهیر، مفاخر ملی و خانواده‌های شهدای بزرگوار کشورمان ارسال خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، تقی‌پور وزیر ارتباطات و فن‌آوری اطلاعات پس از رونمایی از تمبر شانزدهمین اجلاس سران کشورهای عضو جنبش غیرمتعهد‌ها در جمع خبرنگاران گفت: برگزاری این اجلاس یک رویداد مهم بین‌المللی در تهران محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه تمبر شانزدهمین اجلاس سران عدم تعهد پس از چاپ به عنوان یادبودی برای همه ملت‌ها ارسال خواهد شد، گفت: این تمبر در تاریخچه جنبش غیرمتعهد‌ها به عنوان یک شعار و لوگوی اجلاس ثبت خواهد شد. چرا که انتشار این لوگو در سطح بین‌المللی برای ملت‌ها یادآور اهداف جنبش و شعارهای اجلاس‌ها است و در ‌‌نهایت موجب انتشار برنامه‌های این جنبش در سطح دنیا می‌شود.

تقی‌پور در بخش دیگری از سخنان خود اضافه کرد: امیدواریم که این اجلاس بتواند به شعار بزرگ خود «صلح پایدار در سایه مشارکت جهانی» دست یابد.

وی با اشاره به ضرورت تحول در ساختار‌های بین المللی تصریح کرد: قطعا شرایط دنیای امروز با شرایطی که در سازمان ملل وجود دارد و اشکالات ساختاری که شاهد آن هستیم، نیاز به یک تحول در ساختارهای ‌بین‌المللی و جهانی مشهود است. بنابراین امیدواریم این جنبش بتواند آغازگر این حرکت باشد و با قوت به مسیر خود ادامه دهد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز