خبرگزاری کار ایران

سعیدلو در حاشیه اجلاس غیر متعهد‌ها خبر داد؛

تشکیل نشست سه جانبه به منظور آزادی ایرانیان ربوده شده در لیبی

خانواده‌های افراد ربوده شده نامه‌ای به معاونت بین‌الملل رییس‌جمهور نوشته‌اند که مقرر شده تا من این نامه را به دبیرکل سازمان ملل متحد ارائه دهم.

رییس ستاد شانزدهمین اجلاس سران غیرمتعهد‌ها در تهران گفت: در حاشیه این اجلاس، نشست سه‌جانبه‌ای در راستای پیگیری آزادی هر چه سریع‌تر هیات هفت نفره هلال‌ احمر ایران در لیبی که چندی پیش ربوده شدند برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علی سعیدلو در حاشیه اجلاس غیرمتعهد‌ها با اعلام خبر تشکیل نشست سه جانبه برای بررسی آزادی گروگانان ایرانی ربوده شده در لیبی گفت: این نشست با هماهنگی معاونت بین‌الملل رییس‌جمهور و با حضور وزیر خارجه لیبی، رییس کمیته بین‌الملل صلیب سرخ جهانی و رییس جمعیت هلال‌احمر ایران برگزار می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه در این جلسه در مورد آزادی فوری هیات هفت نفره ایرانی ربوده شده در لیبی، مذاکراتی انجام می‌شود، تصریح کرد: خانواده‌های افراد ربوده شده نامه‌ای به معاونت بین‌الملل رییس‌جمهور نوشته‌اند که مقرر شده تا من این نامه را به دبیرکل سازمان ملل متحد ارائه دهم.

لازم به ذکر است چندی پیش ۷ نفر از کار‌شناسان و اعضای سازمان هلال احمر ایران در لیبی ربوده شدند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز