خبرگزاری کار ایران

معاون وزیر امور خارجه عمان:

روابط ایران و عمان در طول تاریخ برادرانه بوده است

با توجه به اینکه این نشست در حاشیه تحولات اخیر منطقه و دنیا برگزار شده است امیدواریم دستاورد آن به تمام ملت‌های مستقل جهان کمک کرده و این جنبش را به اهدافی که برای آن ایجاد شده است، برساند.

معاون وزیر امور خارجه عمان تاکید کرد: در طول تاریخ روابط پادشاهی عمان و جمهوری اسلامی ایران برادرانه بوده و همچنان نیز رو به توسعه است.

به گزارش خبرنگار ایلنا سالم الرشیدی معاون وزیر امور خارجه عمان با تشکر از میزبانی خوب ایران در شانزدهمین اجلاس عدم تعهد گفت: با توجه به اینکه این نشست در حاشیه تحولات اخیر منطقه و دنیا برگزار شده است امیدواریم دستاورد آن به تمام ملت‌های مستقل جهان کمک کرده و این جنبش را به اهدافی که برای آن ایجاد شده است، برساند.

وی با تاکید بر اینکه نشست عدم تعهد بر نظام مشترک جهانی تکیه دارد، خاطرنشان کرد: این  مساله باید  یک نقطه مهم در نشست محسوب شود و در آن بر جلوگیری از مداخله خارجی در جهان تاکید شود.


الرشیدی افزود: برای اینکه بتوانیم جامعه جهانی بهتری داشته باشیم باید تفاهم میان ملت‌ها افزایس یابد.

معاون وزیر امور خارجه عمان در پایان یادآور شد: کشور‌های عضو عدم تعهد تاکنون ۱۲۰ کشور هستند که البته این تعداد رو به افزایش است و تعداد بیشتر آن‌ها می‌تواند در تصمیم سازی اهمیت بیشتری داشته باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز