خبرگزاری کار ایران

در نشست فوق‌العاده نم مطرح شد؛

انتقاد سلطانیه از اقدامات خلاف مقررات ان.پی.تی آمریکا و اسرائیل

کد خبر : ۲۵۶۰۸

رژیم صهیونیستی به دلیل تخلفات آشکار از قوانین بین المللی و عدم عضویت در ان.پی.تی با این کنفرانس مخالفت کرد و آمریکا هم بعنوان حامی این رژیم، یکجانبه خواستار تعویق کنفرانس شد.

جنبش غیر متعهدها در رابطه با اقدام یک جانبه آمریکا در تعویق کنفرانس عاری‌سازی خاورمیانه از سلاح های هسته ای، نشستی فوق‌العاده برگزار کرد.
به گزارش ایلنا، نشست فوق العاده جنبش عدم تعهد به ریاست علی اصغر سلطانیه، سفیر و نماینده کشورمان در وین در رابطه با تعویق کنفرانس عاری سازی خاورمیانه از سلاح های هسته ای برگزار شد.

بر اساس این گزارش، علی اصغر سلطانیه، سفیر و نماینده جمهوری اسلامی ایران در آژانس گفت: رژیم صهیونیستی به دلیل تخلفات آشکار از قوانین بین المللی و عدم عضویت در ان.پی.تی با این کنفرانس مخالفت کرد و آمریکا هم بعنوان حامی این رژیم، یکجانبه خواستار تعویق کنفرانس شد.

وی افزود: این امر خلاف مصوبه کنفرانس ان.پی.تی در نیویورک است، زیرا هیچ یک از کشورهای برگزار کننده اجازه ندارند چنین تصمیمی را اتخاذ کنند.

سفیر و نماینده جمهوری اسلامی ایران در آژانس بین المللی انرژی اتمی با بیان این که ما شاهد انتقاد شدید کشورهای مختلف در شورای حکام علیه آمریکا بودیم گفت: برای اولین بار انزوای کامل آمریکا را به دلیل حمایت از رژیم صهیونیستی شاهد بودیم.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز