خبرگزاری کار ایران

با صدور پیامی به شانزدهمین اجلاس غیرمتعهد‌ها؛

آیت‌الله علوی‌گرگانی از سران عدم تعهد خواستار مبارزه با بی‌عدالتی شد

تنها راه پایان ظلم و ستم و سرکوب ملت‌ها از سوی صهیونیسم بین‌الملل و آمریکا بازگشت شما سران به مفاهیم قرآن و مبارزه با ظلم و ستم و بی‌عدالتی است.

آیت‌الله علوی‌گرگانی در پیامی به شانزدهمین اجلاس جنبش غیرمتعهد‌ها گفت: تنها راه پایان ظلم و ستم و سرکوب ملت‌ها از سوی صهیونیسم بین‌الملل و آمریکا بازگشت شما سران به مفاهیم قرآن و مبارزه با ظلم و ستم و بی‌عدالتی است.

به گزارش ایلنا متن پیام این مرجع تقلید به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

اِنَّ اللّهَ لا یُغَیِّرُ ما بِقَومٍ حَتّیَ یُغَیِّروا ما بِاَنفُسِهِم (سوره رعد، ‌ آیه ۱۳)

نظر به این‌که هم‌اکنون بزرگ‌ترین نشست بین‌المللی بعد از سازمان ملل در ایران اسلامی تحت عنوان جنبش عدم تعهد (نم) منعقد می‌باشد، از باب وظیفه لازم دانستم که مطلبی را خدمت شما سروران محترم گوشزد کنم.

امروزه که در گوشه و کنار این عالم به انحای گوناگون توسط ظالمین و مستکبران به ملت‌های مستضعف ظلم روا می‌شود، گروه نم می‌تواند تاثیرات ژرف و عمیق در روابط بین الملل داشته باشد، لکن این مهم زمانی محقق می‌شود که سران کشور‌های دنیا از اطاعت مستکبران و صهیونیزم بین‌الملل که مروج عبودیت شیطانی و مادی‌گری هستند و خارج شده و به ندای فطرت انسانی و وجدان بشری خود پاسخ گفته و موثر در تحولات بین الملل باشند توجه کامل و عمیق به سخنان مقام معظم رهبری می‌تواند راهگشا باشد، ضمنا سخنی نیز با سران کشور‌های اسلامی دارم.

همانطور که مستحضرید امروزه در منطقه تحولات مهمی در حال شکل گیری است که در کنار آن برخی وقایع ناگوار نیز در حال تحقق است. ظلم و ستم و سرکوب ملت مظلوم بحرین و ایجاد درگیری در سوریه و غصب اراضی فلسطین و خشونت گروه به ظاهر مسلمان در عراق و پاکستان و افغانستان تماما در راستای خواسته‌های صهیونیزم بین الملل و آمریکا است و تنها راه پایان آن بازگشت شما سران به مفاهیم حقیقی قرآن و رجوع به فطرت الهی خود و مبارزه با ظلم و بی‌عدالتی است، امید است هرچه زود‌تر شاهد صلح حقیقی در سایه معنویت و حکومت الله باشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز