خبرگزاری کار ایران

شهردار منطقه ۹ خبر داد؛

آماده سازی میدان آزادی برای برگزاری اجلاس عدم تعهد

از تمامی ظرفیت‌ها جهت پذیرایی مناسب میهمانان اجلاس بهره خواهیم گرفت و بطور قطع چهره زیبای این بخش از پایتخت را در معرض دید میهمانان خارجی قرار خواهیم داد.

شهردار منطقه ۹ با اشاره به محور حرکتی مهمانان اجلاس سران جنبش عدم تعهد از مسیر فرودگاه مهرآباد و میدان آزادی، اعلام کرد: نشان اجلاس سران جنبش عدم تعهد در میدان آزادی نقش بست.

به گزارش ایلنا، حسین سلطانی با اعلام این خبر افزود: اقدامات ویژه و شاخصی در خصوص آماده سازی مسیر حرکتی سران اجلاس در حوزه‌های مختلف امور شهری، عمرانی، ترافیکی و... در نظر گرفته شده بود که به تدریج و با زمان‌بندی مشخصی اجرایی شد.

وی افزود: به همت اداره فضای سبز منطقه احداث فرش گل با طرح آرم اجلاس روی بخشی از میدان آزادی در متراژ ۸۰ مترمربع و با کاشت کلم زینتی قرمز و سبز و ابری - نقره‌ای و... انجام شده است.

سلطانی تصریح کرد: در حوزه امور شهری و به ویژه زیباسازی، نصب بنر پرچم کشورهای غیر متعهد در رینگ بیرونی و همچنین نصب پرچم این کشور‌ها در میدان آزادی در دستور کار قرار گرفت.

وی در خصوص اهم فعالیتهای اجرایی در محدوده میدان آزادی به نور‌پردازی لچکی ضلع شرقی میدان آزادی، ساماندهی مسائل ترافیکی در مسیرهای منتهی به میدان آزادی، رنگ آمیزی جداول، سنگ کاری تپه‌های ۴ گانه میدان آزادی اشاره و تاکید کرد: در حال حاضر تمامی اقدامات اصلاحی و رفع نقایص موجود در محدوده ورودی سران اجلاس انجام شده است.

شهردار منطقه ۹ خاطرنشان کرد: از تمامی ظرفیت‌ها جهت پذیرایی مناسب میهمانان اجلاس بهره خواهیم گرفت و بطور قطع چهره زیبای این بخش از پایتخت را در معرض دید میهمانان خارجی قرار خواهیم داد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز