خبرگزاری کار ایران

توسط پلیس فتای اصفهان صورت گرفت؛

برخورد با ۴۸۲ سایت اینترنتی فروش داروهای غیرمجاز

asdasd
کد خبر : ۸۶۱۳۵

تعدادی از گردانندگان اصلی این سایت‌های اینترنتی فروش داروهای غیرمجاز در عملیات‌ ویژه پلیس فتا دستگیر و بیش از ۵۰۰ قلم از داروهای غیر مجاز و خطرناک در سطح استان اصفهان کشف و ضبط شدند.

ایلنا: فرمانده انتظامی استان اصفهان از شناسایی و برخورد قانونی با ۴۸۲ سایت اینترنتی فروش داروهای غیر مجاز و خطرناک توسط پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات این فرماندهی در راستای اجرای طرح بین المللی «پانگه آ۶» خبر داد.

به گزارش ایلنا از اصفهان، سردار «عبد الرضاآقاخانی» صبح امروز سه‌شنبه 11 تیرماه گفت: کارآگاهان پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی استان اصفهان در راستای اجرای طرح بین المللی «پانگه آ۶» که به طور همزمان در ۸۰ کشور جهان انجام شد توانستند تعداد ۴۸۲ سایت اینترنتی فروش داروهای غیر مجاز، تقلبی و خطرناک را شناسایی و برخوردهای قانونی را با آنان انجام دهند.

وی افزود: در این رابطه تعدادی از گردانندگان اصلی این سایت‌ها در عملیات‌های ویژه پلیس فتا دستگیر و بیش از ۵۰۰ قلم از داروهای غیر مجاز و خطرناک در سطح استان اصفهان کشف و ضبط شدند.

این مقام مسئول عنوان داشت: با توجه به اینکه بسیاری از گردانندگان اصلی سایت‌های مذکور در استان‌های دیگر سکونت داشتند، تمهیدات لازم برای دستگیری آن‌ها با همکاری فرماندهی انتظامی استان‌های مربوطه صورت گرفت.

سردار آقاخانی تصریح کرد: طرح بین المللی «پانگه آ۶» بعد از اجرای موفقیت آمیز طرح «پانگه آ۵» انجام می‌شود که در طرح قبلی، پلیس فتای اصفهان نیز موفق به کشف، شناسایی و برخورد با ۲۷۵ سایت فروش داروهای غیر مجاز و تقلبی شده بود.

فرمانده انتظامی استان اصفهان خاطر نشان کرد: طرح مذکور که از اول خرداد ماه به اجرا گذاشته شد یک ماه به طول انجامید و در این مدت کارآگاهان و کار‌شناسان پلیس فتای اصفهان با هوشمندی خاص خود توانستند مجرمان اینترنتی را شناسایی، دستگیر و تحویل مراجع قانونی دهند.

سردار آقاخانی فروش داروهای تقلبی و غیر مجاز از طریق سایت‌های اینترنتی را یک نگرانی بزرگ برای جامعه جهانی عنوان کرد و گفت: این گونه اعمال سلامت جامعه را به خطر می‌اندازد.

وی تصریح کرد: از شهروندان می‌خواهم تا با عدم استفاده و خرید دارو از طریق این سایت‌ها در صورت مشاهده با چنین مواردی سریعاً موضوع را به پلیس فتا اطلاع دهند تا با عوامل متخلفی که برای کسب درآمد و سود خود با جان مردم بازی می‌کنند اقدامات قانونی را انجام داده و از ادامه فعالیت مجرمانه آن‌ها جلوگیری شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز