خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل شرکت توزیع برق شهرستان خبر داد

کاهش 5/2 درصدی متوسط خاموشی‌ در اصفهان

درآمد حاصل از فروش انرژی برق در شهرستان اصفهان سالانه ۲۳۰ میلیارد تومان است که از این رقم، فقط هزینه بخش‌های عملیاتی به شرکت‌های توزیع برگشت داده می‌شود.

اصفهان – ایلنا: مدیر عامل شرکت توزیع برق اصفهان از راه اندازی ۲۲ پست زمینی و هوایی فشار متوسط برای برقرسانی به ۴۰ هزار مشترک جدید خبر داد و گفت: با بهره برداری از این پست‌های زمینی و هوایی متوسط خاموشی‌های ناخواسته شبکه به 5/2 درصد کاهش می‌یابد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، حمید علاقه مندان با اشاره به بهره برداری از ۴۳ پروژه این شرکت با ۱۲۰ میلیارد ریال اعتبار در هفته دولت، اظهار داشت: این پروژه‌ها در دو بخش سامانه‌های جدید برای ارتقاء خدمت رسانی و دولت الکترونیک و امور فنی اجرا شده‌اند.

وی یکی از دغدغه‌ها شرکت‌های توزیع برق را تلفات ناشی از توزیع با متوسط ۱۵ درصد در کل کشور دانست و افزود: این رقم در شهرستان اصفهان به 6/8 کاهش یافته است.

مدیر عامل شرکت توزیع برق اصفهان استاندارد نیروی انسانی در بخش توزیع برق را وجود یک نیرو به ازای هر هزار مشترک عنوان کرد و گفت: کلانشهر اصفهان با داشتن ۱۳ شهرک صنعتی یکی از معدود کلانشهر‌هایی است که ده هزار مشترک دیماندی یا مشترک با مصرف بالا دارد اما در شرکت توزیع برق آن ۳۶۰ نیروی اصلی مشغول به فعالیت هستند.

علاقه مندان همچنین از تکمیل سامانه سمیع و افتتاح سامانه سایه و سیستم قرائت از راه دورکنتورهای برق خبر داد و تاکید کرد: با افتتاح این سامانه‌ها و دیگر طرح‌های در دست اقدام، تا دو سال آینده، حدود ۹۵ درصد از خدمات توزیع برق به صورت غیر حضوری انجام می‌شود.

وی درآمد حاصل از فروش انرژی برق در شهرستان اصفهان را سالانه ۲۳۰ میلیارد تومان دانست و گفت: از این رقم، فقط هزینه بخش‌های عملیاتی به شرکت‌های توزیع برگشت داده می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز