خبرگزاری کار ایران

استاندار گیلان:

در گرم كردن فضای انتخابات، نباید از رسانه‌ها غافل شویم

asdasd
کد خبر : ۷۷۵۳۵

باید برای افزایش مشاركت مردم در كنار برنامه‌های صدا و سیما به تبلیغات محیطی، فضای سایبری، تریبون‌های ائمه جمعه و افراد تأثیرگذار نیز بهره برد/برای دست اندر كاران انتخابات، فرقی نمی‌کند چه كسی انتخاب شود.

ایلنا- رشت:استاندار گیلان،اذعان کرد:در جهت تحقق این حماسه اگر چه صدا و سیما نقش مؤثری دارد اما نباید در گرم كردن فضای انتخابات از دیگر كاركردهای تبلیغاتی و رسانه ای غافل شویم.

به گزارش ایلنا از رشت، كیهان هاشم نیا در نشست مشترك ستاد انتخابات و هیأت بازرسی انتخابات  گیلان،اظهار کرد: باید از همه  توان برای فراهم كردن زمینه های مشاركت گسترده و پرشور مردم در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا بهره ببریم.

به گفته وی،برای دست اندر كاران انتخابات فرقی نمی‌کند چه كسی انتخاب شود.بلكه اعتقاد ما این است كه باید انتخابات براساس قانون با مشاركت گسترده و بارأی مردم برگزار شود.

این مسئول،خاطر نشان کرد: ما به عنوان مجریان انتخابات كه به آرمان های امام، شهداء، فرامین رهبری معظم انقلاب و قانون تعهد داریم باید به نحوی عمل كنیم كه از بابت انجام این مسئولیت به عنوان امانت مردم سربلند باشیم.

 كهیان هاشم نیا در بخش دیگری از سخنانش با اشاره آثار بین المللی و داخلی تحقق حماسه ی سیاسی ملت ایران درانتخابات پیش رو،اذعان کرد: در جهت تحقق این حماسه اگر چه صدا و سیما نقش مؤثری دارد اما نباید در گرم كردن فضای انتخابات از دیگر كاركردهای تبلیغاتی و رسانه ای غافل شویم.

وی ابراز داشت: باید برای افزایش مشاركت مردم در كنار برنامه های صدا و سیما به تبلیغات محیطی، فضای سایبری، تریبون های ائمه جمعه و افراد تأثیرگذار نیز بهره برد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز