خبرگزاری کار ایران

فرماندار شفت:

امسال 1400 شغل در شهرستان شفت ایجاد شد

asdasd
کد خبر : ۴۸۴۹۷

قریب به 16 میلیارد تومان از طریق صندوق مهر امام رضا (ع)؛ جهادکشاورزی، بنیادشهید،کمیته امداد،بهزیستی،اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی و میراث فرهنگی به منظور ایجاد اشتغال و مجموعه های تولیدی به متقاضیان پرداخت نظارت و اجرا شد.

ایلنا- شفت: فرماندارشفت، ابراز کرد: از ابتدای سال جاری هزار و ۴۰۰ شغل در این شهرستان ایجاد شده است و پیش بینی می‌کنیم به عدد ۲زار و ۶۰۰ شغل تا پایان نزدیک خواهیم شد.

به گزارش ایلنا از شفت، جواد شفیعی ثابت در جلسه کارگروه اشتغال وسرمایه گذاری این شهرستان، آخرین روند مراحل تحقق اهداف اشتغال و سرمایه گذاری با حضور رؤسای دستگاههای اجرایی و بانک‌ها بررسی و ارزیابی کرد.

وی در این جلسه، خاطر نشان کرد: در سال ۹۱ سرمایه گذاریهای خیلی خوبی به خصوص در بخش توسعه کشاورزی وخود اشتغالی درشهرستان شفت صورت گرفته که برخی از آن‌ها به نتیجه مطلوب و عینی رسیده است.

این مسئول، تصریح کرد: امسال قریب به ۱۶ میلیارد تومان از طریق صندوق مهر امام رضا (ع)؛ جهادکشاورزی، بنیادشهید، کمیته امداد، بهزیستی، اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی و میراث فرهنگی به منظور ایجاد اشتغال و مجموعه‌های تولیدی به متقاضیان پرداخت، نظارت و اجرا کردید که تاکنون منجر به ۱۴۵۶ شغل ثبت شده در سامانه رصد شده است.

شفیعی ثابت، تاکید کرد: تا پایان سال بخش دیگری از روند اشتغال ایجاد شده در سامانه رصد توسط دستگاه‌ها پس از ارزیابی نتایج کار و تولید ثبت خواهد شد که پیش بینی می‌کنیم به عدد۲۶۰۰ شغل در سال ۹۱ نزدیک خواهیم شد.

وی با تقدیر از بانکهای عامل به خصوص بانک کشاورزی، متذکر شد: بانکهای ملی؛ صادرات؛ مسکن؛ ملت و تجارت نیز در این زمینه همکاری داشته که باید باتلاش بیشتر طی هفته‌های آینده درصدد تحقق پرداخت تسهیلات را به بالا‌ترین میزان برسانند.

فرماندار شفت هدف گذاری خود در سال تولید ملی؛ حمایت از کار وسرمایه ایرانی در شهرستان ارتقاءشاخصهای تولیدات کشاورزی وخدمات وابسته به آن عنوان کرد.

شفیعی ثابت، بیان داشت: تلاش کردیم پرورش نوغان وماهی در شهرستان ۲ برابر شود و ۷۰ هزار به تولید مرغ؛ ۴تن به تولید عسل و افزایش دام و طیور و شیر برسیم که افتتاح برخی از پروژه‌ها در دهه مبارک فجر نوید روزهای خوبی را داده است.

وی اذعان کرد: تلاشهای همه مدیران و بانک‌ها باید طی هفته‌های اخیر مضاعف شود تا ارزیابی‌ها تکمیل؛ اطلاعات در سامانه رصد ورود یابد ومابقی تسهیلات نیز بسرعت جذب شده و گزارش کمی وکیفی از عملکرد سال ۹۱ در این بخش تهیه شود.

این مسئول در پایان همچنین از ایجاد سه مجموعه تولیدی جدید در شهر صنعتی شفت با اشتغال ۲۸ نفر طی ۹ ماه گذشته خبرداد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز