خبرگزاری کار ایران

از ۱۶ تیرماه به مدت ۱۰ روز؛

طرح ملی «پزشک خانواده» در استان یزد آغاز شد

asdasd
کد خبر : ۸۷۵۳۹

پزشکان خانواده موظف‌اند بلافاصله پس از ثبت‌نام مردم یک ویزیت اولیه از بیماران داشته باشند و اطلاعات بیماران را در سامانه به ثبت برسانند.

ایلنا: رئیس دانشگاه علوم پزشکی یزد از آغاز ثبت نام مردمی پزشک خانواده در این استان خبر داد و گفت: شهروندان یزدی از امروز می‌توانند به مطب پزشکان خانواده مراجعه و از مزایای این برنامه ملی بهره‌مند شوند.

به گزارش ایلنا از یزد، بنابر اعلام دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد، سیدجلیل میرمحمدی در توضیح این مطلب افزود: مردم باید به مطب پزشکانی که با سازمان‌های بیمه‌گر عقد قرار داشته‌اند و تابلو پزشک خانواده در کنار مطب آن‌ها نصب شده است مراجعه کنند.

وی با بیان اینکه ۲۰۰ پزشک خانواده به منظور اجرای پزشک خانواده در کل استان ثبت نام کرده‌اند، اظهار داشت: در سطح شهر یزد نیز ۱۲۰پزشک خانواده ثبت‌نام کرده‌اند.

میرمحمدی ادامه داد: پزشکان خانواده موظف‌اند بلافاصله پس از ثبت‌نام مردم یک ویزیت اولیه از بیماران داشته باشند و اطلاعات بیماران را در سامانه به ثبت برسانند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد خاطرنشان کرد: شماره تلفن ۶۲۳۲۲۷۸ پاسخگوی سئوالات مردمی و شماره تلفن ۷۲۴۸۷۸۷ پاسخگوی سئوالات پزشکان است.

وی با بیان اینکه در ثبت نام سطح یک این برنامه هیچ گونه محدویتی نداریم، گفت: به محض اتمام ثبت نام در سطح یک، خدمات رسانی سطوح دو و سه آغاز می‌شود.

میرمحمدی تمام خدمات در سطح یک برای بیماران را کاملا رایگان عنوان کرد و اظهارامیدواری کرد تا از امروز به مدت ۱۰ روز ثبت نام مردمی پایان یابد و پزشکان با نشان دار کردن دفترچه‌های بیماران با مهر پزشک خانواده فعالیت خود را در این برنامه ملی آغاز کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز