خبرگزاری کار ایران

دفتر شهید صدوقی طی اطلاعیه ای اعلام کرد:

دومین سالیاد رحلت مرحوم صدوقی برگزار می شود

asdasd
کد خبر : ۸۵۰۲۰

از آحاد مردم انقلابی و شهید پرور استان یزد به ویژه خانواده معزز شهدا و سلسله جلیله روحانیت دعوت می شود تا در مراسمی که روز سه شنبه یازدهم تیرماه بعد از نماز مغرب و عشا در مسجد حظیره و همچنین روزهای چهارشنبه و پنج شنبه دوازدهم و سیزدهم تیرماه در بیت آن شهید بزرگوار برگزار خواهد شد، شرکت نمایند.

ایلنا-یزد: دومین سالیاد رحلت امام جمعه فقید یزد برگزار می شود.

به گزارش ایلنا از یزد، دفتر آیت الله شهید صدوقی طی اطلاعیه ای اعلام کرد مراسم سالگرد حجت الاسلام و المسلمین محمد علی صدوقی سه شنبه شب پس از نمازمغرب و عشاء در مسجد حظیره و همچنین روزهای چهارشنبه و پنج شنبه دوازدهم و سیزدهم تیرماه در بیت آن شهید بزرگوار برگزار خواهد شد. 

این مراسم به ترتیب با سخنرانی آیت ا... حسینی بوشهری، حجت الاسلام نقویان و حجت الاسلام و المسلمین مجید انصاری برگزار می شود.

متن این اطلاعیه بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

یازدهم تیرماه یادآور شهادت حضرت آیت ا... صدوقی (رضوان الله) است، بزرگمردی که به فرموده حضرت امام خمینی(ره) با شهادتش « اسلام خدمتگذاری متعهد و ایران فقیهی فداکار و استان یزد سرپرستی دانشمند را از دست داد ».

شهادت وی رخداد جانگدازی بود هرچند این واقعه اراده ملت قهرمان و شهید پرور ایران را درمبارزه با دسیسه بدخواهان و دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی مستحکم کرد و شکست استکبار و منافقان کور دل را به دنبال داشت.

بزرگ مرد دیار دارالعباده و سومین شهید محراب، با قاطعیت، بلندهمتی، اخلاق نیکو، فروتنی، پیشتازی در کمک به محرومین و مستضعفان نمونه یک شخصیت انقلابی و مسلمان را به منصه ظهور رساند.

چنین روزی در تقویم یادآور درگذشت فرزند نیکوخصال و صبور ایشان مرحوم حجت الاسلام و المسلمین حاج شیخ محمدعلی صدوقی است.

شخصیتی که در قامت نماینده ولی فقیه و امام جمعه یزد به عنوان نماد مردمداری، سیاست و کیاست و از همه مهمتر خداترس و ولایت مدار شهره عام و خاص بود.

برای گرامیداشت یاد و خاطره سی و دومین سالگرد شهادت این شهید و دومین سالگرد هجرت فرزند صبورش، از آحاد مردم انقلابی و شهید پرور استان یزد به ویژه خانواده معزز شهدا و سلسله جلیله روحانیت دعوت می شود تا در مراسمی که روز سه شنبه یازدهم تیرماه بعد از نماز مغرب و عشا در مسجد حظیره و همچنین روزهای چهارشنبه و پنج شنبه دوازدهم و سیزدهم تیرماه در بیت آن شهید بزرگوار برگزار خواهد شد، شرکت نمایند.

امید که ملت عزیز ایران در راستای آرمانهای بلند امام راحل عظیم الشأن(ره) و منویات مقام معظم رهبری همواره راه توسعه و پیشرفت و اعتلای کلمه حق و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را طی نماید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز