خبرگزاری کار ایران

دبیرکانون بازنشستگان تامین اجتماعی استان در گفتگو با ایلنا:

تامین اجتماعی به وعده‌های چندین ماهه خود عمل کند

asdasd
کد خبر : ۸۳۱۶۸

چرا برخلاف گفته‌های قبل از عدم پرداخت مستمری یا موكول شدن آن به ماه‌های تیر و مرداد و یا مخالفت با ابلاغ بودجه توسط دبیر هیئت امناء سازمان سخن می‌رانند؟!

ایلنا: دبیر كانون كارگران بازنشسته و مستمری بگیران تامین اجتماعی استان یزد گفت: سازمان تامین اجتماعی به وعده‌های چند ماهه خود عمل کند.

به گزارش ایلنا از یزد، محمد قاسم رضایی در گفتگو با ایلنا، در واكنش به اقدام دبیر هیات امنای تامین اجتماعی مبنی بر مخالفت با ابلاغ بودجه افزایش حقوق بازنشستگان، گفت: مسئولیت كانون عالی و در راس آن رئیس كانون در قبال بازنشستگان و مستمری بگیران بسیار سنگین است و اكتفا به انعكاس اقدامات خلاف قانون سازمان بدون مقابله با آن رافع مسئولیت شرعی كانون در ارتباط با بازنشستگان نخواهد بود.
وی گفت: افرادی كه برای عضویت در هیات مدیره كانون پیش قدم می‌شوند باید توان خود را در جهت دفاع از حقوق حقه و شرعی بازنشستگان و مستمری بگیران قرار دهند و راههای قانونی مقابله با بعضی از قانون‌گریزی‌هایی كه بعضاً صورت می‌گیرد را پیش بگیرند.
محمد قاسم رضایی افزود: در اكثر روزنامه‌های كار و كارگر خبری‌هایی از قول آقای خبازها به چاپ می‌رسید كه تمام امكانات و بودجه لازم برای پرداخت افزایش حقوق بازنشستگان در اولین ماه‌های سال 92 مهیا است و مشکلی در این را بطه وجود ندارد. پس چه شده است كه برخلاف گفته‌های قبل از عدم پرداخت مستمری یا موكول شدن آن به ماه‌های تیر و مرداد و یا مخالفت با ابلاغ بودجه توسط دبیر هیئت امناء سازمان سخن می‌رانند؟ باید از ایشان پرسید تاكنون به جز انتشار گفته‌های مسئولین سازمان چه اقداماتی در جهت بهبود وضع موجود و رفع تناقض در وعده‌های مسئولین انجام شده است؟
وی ادامه داد: درحال حاضر اطلاعات بازنشستگان در ارتباط با مطالبات قانونی بیش از پیش افزایش یافته و آنان مرتب پیگیر مسائل و مشكلات خود هستند؛ بنابراین وقت شعار و وعده وعید به پایان رسیده و اقتدار مسئولین در عمل نمایان می‌شود نه در شعار.
دبیر كانون كارگران بازنشسته و مستمری بگیران استان یزد ضمن انتقاد از عملكرد سازمان تأمین اجتماعی در ارتباط با معیشت قشر بازنشسته گفت: باعث تاسف است كه هیات امناء سازمان تامین اجتماعی اینچنین اخباری را می‌خوانند و هیچ عکس‌العملی  نشان نمی‌دهند.
وی افزود: اگر بازنشستگان باید خود نسبت به مطالبات و معیشت‌شان اقدام نمایند، كانون عالی عجز و ناتوانی خود را در استیفای حقوق حقه بازنشستگان اعلام نموده و مسئولیت را از دوش خود بردارد.
وی اظهار امیدواری كرد تا دولت تدبیر و امید وضعیت معیشت آحاد مردم مخصوصاً قشر بازنشسته و حقوق بگیر را بیش از پیش مورد توجه قرار دهد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز