خبرگزاری کار ایران

طی نامه ای؛

رئیس ستاد اصلاح طلبان حامی روحانی از خانواده عارف تشکر کرد

asdasd
کد خبر : ۸۰۹۳۳

آنچه به ما در این مسیر انگیزه ای بیشتر می بخشید، حضور خانواده آن عزیز در كنارمان بود. اكنون با تدبیر و فداكاری بزرگ آن مرد عرصه اخلاق و صداقت، صحنه انتخابات در انتظار درخشش و پیروزی گفتمان اصلاح طلبی با نمایندگی حجت الاسلام والمسلمین دكتر روحانی است.

ایلنا-یزد: رئیس ستاد اصلاح طلبان حامی حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی در استان یزد طی نامه ای به خانواده عارف، از آنان تقدیر و تشکر کرد. 

به گزارش ایلنا از یزد، متن نامه محمد علی طالبی بدین شرح است:

خانواده محترم عارف عزیز؛

روزها و شبها با عشق و علاقه فراوان در منزل مرحوم حاج میرزا احمد عارف گردهم می آمدیم تا برای فرزند فرهیخته و فرزانه او جناب دكتر محمدرضا عارف قدمی برداریم و در وسع خویش، او را برای رسیدن به جایگاهی كه شایسته اش بود كمك كنیم.

آنچه به ما در این مسیر انگیزه ای بیشتر می بخشید، حضور خانواده آن عزیز در كنارمان بود. اكنون كه با تدبیر و فداكاری بزرگ آن مرد عرصه اخلاق و صداقت، صحنه انتخابات در انتظار درخشش و پیروزی گفتمان اصلاح طلبی با نمایندگی حجت الاسلام والمسلمین دكتر روحانی است، لازم می دانیم مراتب سپاس خویش و همه همراهان و اعضای ستاد را از بزرگواری هایتان تقدیم داریم. علقه ای كه بین اعضای ستاد با برادران عارف؛ دكترحسین، مهدی، خواهران بزرگوارشان و بویژه برادر عزیزمان دكتر عارفی ایجاد شد، برای همیشه در خاطرمان خواهد ماند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز