خبرگزاری کار ایران

دبیر حزب کارگزاران استان یزد در بافق:

روحانی نماد سیاست اعتدال گرایی و اصلاح طلبی است

asdasd
کد خبر : ۸۰۷۱۴

روحانی نقطه اتفاق اصلاح طلبی، اعتدال گرایی و عملگرایی است و وی قادر خواهد بود تا با حمایت مردم فهیم و پشتیبانی آقایان هاشمی و خاتمی ظرفیت سازی کاملی برای رفع نواقص موجود در جامعه پدید آورد.

ایلنا-یزد: دبیر حزب کارگزاران سازندگی استان یزد، سیاست اعتدال گرایی و اصلاح طلبی را راهکاری مناسب، معقول و توانمند برای تحقق هرگونه حماسه در کشور دانست.

به گزارش ایلنا از بافق، عماد تشکری با بیان این مطلب در مسجد جامع این شهر افزود: حضور آقای روحانی در انتخابات عاملی بسیار مهم برای اتحاد عقلای کشور به منظور اداره و رفع نابسامانی‌های فعلی کشور است.

وی بر اهمیت ایجاد حزب فعال و فراگیر در کشور و حزبی بودن کاندیداها تاکید کرد و گفت: عملکرد هشت سال اصلاحات و ارزیابی حوادث پیش آمده در 8 سال دولت اصولگرا نشان گر نیاز وجود حزب در کشور است.

وی افزود: حوادث 16 سال گذشته همچنین ضرورت اصلاح طلبی و اعتدال گرایی را بیش از پیش عیان کرده است.

تشکری، سیاست اعتدال گرایی و اصلاح طلبی را راهکاری مناسب، معقول و توانمند برای تحقق هر گونه حماسه ای در کشور دانست و تاکید کرد: روحانی نقطه اتفاق اصلاح طلبی، اعتدال گرایی و عملگرایی است و وی قادر خواهد بود تا با حمایت مردم فهیم و پشتیبانی آقایان هاشمی و خاتمی ظرفیت سازی کاملی برای رفع نواقص موجود در جامعه پدید آورد.

گفتنی است این مراسم قرار بود به صورت مناظره میان نمایندگان ستاد روحانی و قالیباف برگزار شود، که به علت عدم حضور نماینده ستاد قالیباف به صورت سخنرانی دبیر حزب کارگزاران استان یزد برگزار شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز