خبرگزاری کار ایران

استاندار یزد:

شوراها نقش موثر خود را در توسعه استان ایفا کرده اند

asdasd
کد خبر : ۶۷۲۶۹

این نهاد مردمی به عنوان حلقه واسط مردم و دولت، در راستای تعامل، همكاری و تسهیل سازی در پیشبرد برنامه های عمرانی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی و... نقش موثری را در ادوار گذشته ایفا نموده است.

ایلنا-یزد: استاندار یزد در پیامی بمناسب روز شوراها تاکید کرد: شوراها نقش موثر خود را در توسعه استان ایفا کرده اند.

به گزارش ایلنا از یزد، محمد رضا فلاح زاده در پیام خود آورده است:

تشكیل شورا و امر مشورت جایگاه خاص و ویژه ای در قرآن دارد كه سنت پیامبر و اهل بیت علیهم السلام هم بشمار می آید. تشكیل شوراهای اسلامی با فرمان تاریخی معمار كبیر انقلاب اسلامی امام خمینی(ره) در نهم اردیهشت ماه 1358، به منظور استقرار حكومت مردمی و حاكمیت مردم بر سرنوشت خویش، تجلی اراده مردمی در مدیریت محلی و نمودی عینی از مردم سالاری دینی است.

این نهاد مردمی به عنوان حلقه واسط مردم و دولت، در راستای تعامل، همكاری و تسهیل سازی در پیشبرد برنامه های عمرانی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی و... نقش موثری را در ادوار گذشته ایفا کرده است.

اینجانب ضمن تبریك فرا رسیدن این روز خجسته، از تمامی اعضای شوراهای اسلامی اعم از شهرها و روستاها به ویژه اعضای شوراهای اسلامی كه در دوره سوم فعالیت داشته اند تقدیر و تشكر نموده و توفیق روز افزون همگان را در راه خدمتگزاری به نظام مقدس جمهوری اسلامی در راستای آرمان های بلند بحضرت امام و منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی از خداوند متعال مسئلت می نمایم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز