خبرگزاری کار ایران

استاندار یزد:

باید دست کارگران را بوسید

asdasd
کد خبر : ۶۷۰۳۲

استاندار در ادامه با بیان اینكه برخی از واحدهای صنعتی و تولیدی، حقوق كارگران را به موقع پرداخت نمی كنند، بر پیگیری جدی این مسئله توسط دستگاه های مرتبط تاكید كرد.

استاندار یزد گفت: کارگری سخت‌ترین کار‌ها در جامعه است و باید دست کارگران را بوسید.

به گزارش ایلنا از یزد، سردار محمد رضا فلاح‌زاده روز یکشنبه در دیدار با نمایندگان تشکل‌های کارگری و دستگاه‌های مرتبط با این حوزه، ضمن تبریک هفته کارگر، از زحمات این قشر زحمتکش جامعه قدردانی کرد.

وی گفت: اگرسر تا پای قشر کارگر را طلا بگیریم باز هم در مقابل خدمات آن‌ها ناچیز است.

استاندار در ادامه با بیان نمونه‌هایی از سختی‌های مشاغل کارگری، افزود: پرداخت به موقع حقوق کارگران باید در اولویت کاری کارفرمایان قرار گیرد.

وی با اشاره به مضمون سخنان رهبر معظم انقلاب که فرمودند، اگر همه پول‌های عالم را جمع کنید بدون کارگر، چرخه تولید به حرکت در نمی‌آید، خواستار توجه بیشتر به این قشر از جامعه شد.

استاندار در ادامه با بیان اینکه برخی از واحدهای صنعتی و تولیدی، حقوق کارگران را به موقع پرداخت نمی‌کنند، بر پیگیری جدی این مسئله توسط دستگاه‌های مرتبط تاکید کرد.

پیگیری دلایل عدم پرداخت به موقع حقوق کارگران، بررسی وضعیت معیشتی این قشر نسبت به میزان تورم و افزایش تعداد درمانگاه‌های شبانه روزی در راستای رفاه بیشتر کارگران، از دیگر موضوعات مورد اشاره این مقام مسئول در این جلسه بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز