خبرگزاری کار ایران

مردم منطقه محروم دیهشک طبس با نماینده شان دیدار کردند

کد خبر : ۱۷۶۴۷

حجت الاسلام آزاد به کمبود پزشک، عدم گازرسانی به منازل، نبود فضای سبز، وضعیت نامناسب آسفالت خیابان ها و نبود کتابخانه عمومی اشاره کرد و خواستار پیگیری جدی آنها از سوی این نماینده مجلس شد.

طبس -ایلنا: مردم منطقه محروم دیهشک طبس با نماینده‌شان دیدار کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از شهرستان طبس یزد، مردم منطقه شهری دیهشک به همراه اعضای شورای اسلامی طبس با محمد علی عبدا...‌زاده نماینده مردم طبس در مجلس دیدار کردند و به بیان مشکلات خود پرداختند.

حجت الاسلام آزاد روحانی این منطقه در این دیدار با بیان اینکه دیهشک از سال ۱۳۷۶ تبدیل به یک منطقه شهری شده گفت: متاسفانه خدمات رسانی شایسته به این منطقه صورت نگرفته است.

وی در توضیح مطلب خود به کمبود پزشک، عدم گازرسانی به منازل، نبود فضای سبز، وضعیت نامناسب آسفالت خیابان‌ها و نبود کتابخانه عمومی اشاره کرد و خواستار پیگیری جدی آن‌ها از سوی این نماینده مجلس شد.

شهردار طبس نیز در این دیدار با بیان اینکه پس از حضورش در این سمت چهار پارک محله‌ای در طبس احداث شده، گفت: یکی از این چهار پارک در منطقه دیهشک واقع شده است.

«بورنگ» با بیان اینکه طبس شهری پراکنده است، گفت: با درنظر گرفتن تراکم متوسط این شهر می‌بایست ۳۵۸ هزار نفر جمیعت داشته باشد در حالی که جمعیت شهر طبس ۳۸ هزار نفر است.

وی با اشاره به هزینه زیاد قیر و اینکه اکثر خیابان‌های طبس به روکش آسفالت نیاز دارد گفت: تا پایان سال بخش‌هایی که در اولویت باشد آسفالت خواهد شد. بورنگ از مردم این منطقه خواست تا سه نفر را به عنوان نماینده خود به شهرداری معرفی کنند تا مسائل این منطقه پیگیری کنند.

محمد علی عبدا...‌زاده نماینده مردم طبس در مجلس هم در این جلسه با استماع موارد ذکر شده، قول مساعد برای پیگیری داد.

وی تاکید کرد: انتظار از شورای اسلامی شهر و شهردار طبس این است تا توزیع عادلانه‌ای از اعتبارات موجود میان مناطق محروم انجام شود.

لازم به ذکر است منطقه دیهشک در سال ۱۳۷۶ به شهر طبس پیوسته است و چهار سال پس از تبدیل شدن به منطقه شهری، با اجرای طرح هادی و هدایت اعتبارات به سمت مناطق روستایی از اقدامات اساسی و زیربنایی دور ماند.

خیابان ۱۵ خرداد دیهشک، این شهر را به طبس متصل می‌کند ولی پس از چند سال هنوز به بهره برداری نرسیده است.

این منطقه از حمل و نقل عمومی بی‌بهره است و مردم برای جابجایی می‌بایست هزینه کرایه آژانس‌های درون شهری را پرداخت کنند. در مناطقی از شهر نیز پیمانکار شرکت آب و فاضلاب اقدام به حفاری برای لوله گذاری کرده ولی با گذشت حدود دو ماه هنوز این قسمت‌ها آسفالت نشده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز