خبرگزاری کار ایران

معاون فرماندار یزد:

تحریمها نشانه خباثت استکبار جهانی است

کد خبر : ۱۶۴۳۵

مردم با بصیرت ایران اسلامی با درك و درایت بالا با پشتیبانی از ولایت مطلقه فقیه و بهره گیری از منویات رهبری انشاء ا... این برهه تاریخی را پشت سر خواهند گذاشت و بار دیگر دشمنان اسلام را در رسیدن به اهداف خود ناكام خواهند گذاشت.

ایلنا - یزد: معاون فرماندار یزد گفت: تحریم ها نشانه ی خباثت استکبار جهانی است.

به گزارش ایلنا از یزد، تمهیدات لازم جهت برگزاری باشكوه راهپیمایی 13 آبان در جلسه ای با حضور عسكر زاده معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری یزد، حجت الاسلام فخرالدینی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان و برخی از مسئولین شهرستان یزد اندیشیده شد.

حسین عسكرزاده در این جلسه با بیان اینكه استكبار جهانی با تمام امكانات و قوا وارد میدان شده و درصدد ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی می باشد خاطر نشان كرد: تحریمهای اعمال شده، ساخت فیلم اهانت به ساحت مقدس پیامبر (ص) و... گوشه ای از خباثت استكبار جهانی و هم پیمانانش در قبال مردم ایران و جامعه اسلامی است.

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار یزد با اشاره به رهنمودهای مقام معظم رهبری در خصوص چالش های اخیر افزود: مردم با بصیرت ایران اسلامی با درك و درایت بالا با پشتیبانی از ولایت مطلقه فقیه و بهره گیری از منویات رهبری انشاء ا... این برهه تاریخی را پشت سر خواهند گذاشت و بار دیگر دشمنان اسلام را در رسیدن به اهداف خود ناكام خواهند گذاشت.

عسكر زاده گفت: مردم قطعاً با حضور باشكوه خود در راهپیمایی یوم ا... 13 آبان انزجار خود را از استكبار جهانی اعلام خواهند کرد.

راهیپمایی 13 آبان به علت همزمانی با عید غدیر خم روز جمعه 12 آبان ماه پس از نماز جمعه برگزار خواهد شد.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز