خبرگزاری کار ایران

حجت الاسلام زین العابدینی:

کلنگ بزرگترین پروژه تجاری خدماتی استان همدان در ملایر به زمین زده شد

کد خبر : ۹۹۳۲۴

همزمان با آغاز هفته دولت کلنگ بزرگترین پروژه تجاری،خدماتی در شهرستان ملایر به زمین زده شد.

ایلنا: سرپرست اوقاف و امورخیریه شهرستان ملایر گفت: کلنگ بزرگ‌ترین پروژه تجاری، خدماتی استان همدان در شهرستان ملایر به زمین زده شد.

به گزارش ایلنا از همدان؛ رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ملایر در این زمینه گفت: این پروژه که به همت اداره اوقاف و امور خیریه ملایر ساخته می‌شود از در آمد موقوفات و در محدوده مسکن مهر احداث خواهد شد.

حجت الاسلام رضا زین‌العابدینی اظهار داشت: عرصه این مجموعه ۴ هزارو ۳۵۴ متر و اعیان آن نیز ۱۳ هزار متر است.

وی گفت: این پروژه به عنوان بزرگ‌ترین پروژه تجاری، خدماتی استان همدان است که برای افراد ساکن در مسکن مهر ملایر با توجه به نیاز این خانواده‌ها ساخته می‌شود.

رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان ملایر گفت: این مجموعه با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان در صورت تامین اعتبارات از سوی اوقاف طی ۲۴ ماه کاری ساخته خواهد شد.

وی افزود: پروژه خدماتی، تجاری اوقاف ملایر شامل فروشگاه‌های مختلف، داروخانه، مرکز بهداشت، پارکینگ، فضای تفریحی و بازی برای کودکان، گالری، نمایشگاه، غرفه‌های لوازم خانگی و لوازم لوکس و... خواهد بود.

حجت‌الاسلام زین‌العابدینی افزود: این مجموعه پاسخگوی همه نیازهای خانواده‌هاست که برای خرید هر نوع لوازم موردنیاز می‌تونند به این مجموعه مراجعه داشته باشند.

وی اشتغال‌زایی برای این مجموعه را ۲۰۰ نفر به صورت مستقیم برشمرد و گفت: برای ساخت این مجموعه از بهتربن مصالح ساختمانی و بهترین مهندسان بومی استفاده خواهد شد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ملایر گفت: همچنین این پروژه دارای امکانات و استانداردهای روز مانند آسانسور، پله برقی و... خواهد بود.

کلنگ این مجموعه تجاری با حضور استاندار همدان و مسئولان شهرستان ملایر زده شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز