خبرگزاری کار ایران

در موسسه آموزش عالی عمران و توسعه همدان صورت می‌گیرد؛

پذیرش دانشجو در 3 رشته بدون کنکور

asdasd
کد خبر : ۹۴۴۵۴

در مجموعه آموزش عالی کشور، یکسری دانشگاه‌های غیردولتی-غیرانتفاعی وجود دارد که وظیفه آن در راستای کاهش تصدی‌گری دولت در ارائه خدمات آموزش عالی و پاسخ به داوطلبان ورود به آموزش عالی است.

ایلنا: منصور غلامی، رئیس موسسه آموزش عالی عمران و توسعه همدان با بیان اینکه این موسسه تحت نظارت و با مجوز وزارت علوم فعالیت می‌کند، افزود: یکی از دانشگاه‌های غیردولتی غیرانتفاعی، موسسه آموزش عالی عمران و توسعه همدان است که از سال ۷۵ تاسیس و عمده رشته‌های این موسسه فنی و مهندسی است.

به گزارش ایلنا از همدان؛ وی به پذیرش دانشجو در کنکور سراسری امسال در رشته‌های مهندسی عمران-عمران، مهندسی عمران-نقشه برداری، مهندس سنجش از دور و محیط زیست اشاره کرد.

دکتر غلامی با بیان اینکه ۳ رشته بدون کنکور در موسسه طی سال جاری پذیرش دانشجو داریم، بیان داشت: این رشته‌ها عبارتند از مهندسی آبادانی روستا‌ها، کاردانی نقشه برداری و کاردانی معماری است.

وی، پذیرش دانشجو بدون برگزاری کنکور را دادن شانس بیشتر به داوطلبان بومی برای تحصیل در شهر و منطقه زندگی عنوان نمود.

وی با بیان اینکه در حال حاضر در رشته مهندسی عمران گرایش راه و توسعه روستایی پذیرش دانشجوی کار‌شناسی ارشد در این موسسه داریم، افزود: در حال حاضر ۱۸۰۰ دانشجو در این موسسه مشغول به تحصیل هستند.

غلامی، به پذیرش دانشجو از مقطع کاردانی به کار‌شناسی در رشته‌های عمران، کامپیو‌تر، معماری، نقشه برداری و محیط زیست اشاره کرد.

وی به مدرک این موسسه اشاره و گفت: مدرک موسسات غیرانتفاعی به واسطه اینکه با مجوز وزارت علوم فعالیت دارند کاملا معتبر است و مشکلی در آینده درخصوص اشتغال این افراد به خاطر مدرک به وجود نمی‌آید.

غلامی با بیان موفقیت‌های دانشجویان این موسسه و راه یابی به دانشگاه‌های معتبر کشور در مقطع کار‌شناسی ارشد تصریح کرد: کیفیت تدریس و آموزش در این موسسه به گونه‌ای است که با وجود اینکه دانشجویان در کنکور سراسری موفق نبوده‌اند، ولی در مقاطع تحصیلی بالا‌تر موفقیت‌های خوبی را به دست آورده‌اند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز