خبرگزاری کار ایران

اعضای شورای اسلامی شهر رزن مشخص شدند

کد خبر : ۸۲۳۳۲

فرماندار شهرستان رزن از اعلام اسامی اعضای شورای شهر رزن، قروه در جزین و دمق خبر داد.

ایلنا-همدان: کرم اصفهانی اظهار داشت: مردم همیشه در صحنه رزن روز گذشته با حضور در انتخابات اعضای شورای اسلامی شهر و روستاها را تعیین کردند.

وی گفت: تعداد کل آراء مأخوذه در شهر رزن تعداد 6 هزار 338 بود که تعداد 5 هزار 724 رأی صحیح است و از بین 12 نفر کاندیدا در شهر رزن پنج نفر به عنوان اعضای اصلی شورای شهر انتخاب شدند.

فرماندار رزن ادامه داد: محمد افشار با 2 هزار و 570 رأی، زهرا شیرخانی با 2 هزار و 70 رأی، محمود شوندی با یک هزار و 651 رأی، مصطفی مددی با یک هزار و 623 رأی و نعمت علیخانی با یک هزار 576 رأی اعضای اصلی شوراهای شهر رزن هستند.

وی ابراز داشت: مردم قروه درجزین نیز در روز 24 خرداد با حضور در پای صندوق‌های رأی اعضای شورای شهر خود را انتخاب کردند و سرنوشت مدیریت شهری را برای توسعه و آبادانی بیشتر به اعضای جدید با فکری نو سپردند.

اصفهانی ادامه داد: کل آراء مأخوذه در قروه درجزین 5 هزار و 225 رأی و تعداد 4 هزار 849 رأی صحیح است.

وی با اشاره به اسامی اعضای اصلی شورای شهر قروه درجزین ابراز داشت: محمود قدسی با یک هزار 711 رأی، یزدان فریدونی با یک هزار و 662 رأی، حسن اسدی با یک هزار و 552 رأی، علی یوسفی شاکر با یک هزار و 77 رأی و بهروز عمرانی با یک هزار و 23 رأی اعضای اصلی شورای شهر قروه درجزین را تشکیل می‌دهند.

فرماندار رزن ادامه داد: مردم قروه درجزین نیز برای تعیین اعضای شورای شهر روز گذشته آمدند و با حضور حماسی خود ترکیب شورای اسلامی این شهر را انتخاب کردند.

وی گفت: کل آراء مأخوذه شهر دمق یک هزار و 604 رأی که تعداد یک هزار و 554 رأی صحیح بود.

اصفهانی ابراز داشت: اسامی اعضای اصلی شورای اسلامی شهر دمق شامل علیرضا زارعی با 789 رأی، سید اسماعیل حاجی رحمت با 723 رأی، سید مهدی شریفی با 684 رأی، سعدالله امامی با 507 رأی و اصغر شریفی با 409 رأی است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز