خبرگزاری کار ایران

نقش رسانه‌ها در ترغیب مردم برای خلق حماسه سیاسی انکارناپذیر بود

کد خبر : ۸۲۳۱۹

مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری همدان ضمن تشکر از خبرنگارانی که از ساعات آغازین همراه بودند، افزود: امسال در اطلاع‌رسانی انتخابات کارها به خوبی پیش رفت و با تلاش و مساعدت خبرنگاران اطلاع‌رسانی ستاد به خوبی انجام شد.

ایلنا-همدان: مسلم مخفی  در جمع خبرنگاران اطلاع‌رسانی امسال به سه دلیل حضور علاقمندانه خبرنگاران از ساعات نخست در کمیته اطلاع‌رسانی تا پاسی از شب، مساعدت و همکاری ستاد انتخابات استان و منتخبان و زحمات و تلاش روابط عمومی مورد تقدیر و ارزشمند است.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری همدان با بیان اینکه 300 خبرنگار در سطح استان حماسه سیاسی امسال را پوشش دادند، افزود: کمیته‌ اطلاع‌رسانی با برگزاری 10 نشست خبری در اطلاع‌رسانی نقش بسیاری موثری داشت و توانست در کمترین زمان اطلاعات و اخبار را در اختیار خبرنگاران قرار دهد.

وی اضافه کرد: اطلاعیه‌های صادره از وزارت کشور نیز در کوتاه‌ترین فرصت اطلاع‌رسانی شد که همین نیز توانست در اطلاع رسانی به اصحاب رسانه کمک کند.

مخفی در پایان نقش رسانه‌ها را در ترغیب مردم برای خلق حماسه سیاسی انکارناپذیر دانست و گفت: با وجود بصیرت و آگاهی مردم در خلق حماسه، اما نمی‌توان نقش رسانه‌های مکتوب، دیداری و شنیداری را انکار کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز