خبرگزاری کار ایران

فرماندار تویسرکان:

2 هزار و 800 نفر عامل اجرای انتخابات در تویسرکان هستند

کد خبر : ۸۰۶۹۰

24 خرداد یازدهمین انتخابات ریاست جمهوری، انتخابات میاندوره‌ای مجلس و چهارمین انتخابات شورهای شهر و روستا در تویسرکان همزمان با سراسر کشور برگزار خواهد شد.

ایلنا-همدان: حسین‌علی شرکائی افزود: هیئت‌های اجرایی در خصوص سه انتخابات پیش ‌رو در فرمانداری، بخشداری مرکزی و قلقل‌رود تشکیل و فعالیتی مستمر دارد.

فرماندار تویسرکان با اشاره به نامگذاری سال جاری از سوی مقام معظم رهبری بیان کرد: دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات تحقق این مهم را سرلوحه کار خود قرار داده‌اند و برای حضور حداکثری در صحنه انتخابات بسترهای لازم را فراهم کرده‌‌اند.

وی بصیرت را لازمه‌ انتخابی درست در انتخابات دانست و تصریح کرد: همه باید با دقت نظر طبق سخنان رهبری عمل کنیم چراکه انتخابات در رقم زدن سرنوشت کشور از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

شرکائی با بیان اینکه با توکل بر خدا و اهتمام ویژه مسئولان و مردم بهترین و پر‌شور‌‌ترین انتخابات را خواهیم داشت، ابراز داشت: وحدت و انسجام ملی آحاد مردم و مسئولان با تبعیت از رهبری باز هم خدعه‌های دشمنان را بی‌اثر می‌کند.

وی با اشاره به حضور 82 درصدی مردم تویسرکان در انتخابات نهم مجلس شورای اسلامی افزود: مردم ولایتمدار با سابقه فرهنگی عمیق در 24 خرداد نیز با حضوری حداکثری انتخابات به ندای رهبری لبیک خواهند گفت.

فرماندار تویسرکان در ادامه سخنانش با اشاره به تشکیل ستاد انتخابات و کمیته‌های زیرمجموعه در شهرستان، ابراز داشت: هیئت‌های اجرایی شهرستان آموزش‌های لازم را در راستای هرچه بهتر برگزار شدن انتخابات دیده‌اند.

وی از برگزاری 61 نشست سیاسی به صورت منطقه‌ای و شهرستانی با حضور اقشار مختلف مردم با همکاری دستگاه‌های عامل تویسرکان خبر داد و افزود: برنامه‌های فوق به منظور روشنگری و آگاهی‌بخشی به جامعه هدف برای حضوری حداکثری در انتخابات اجرا شد.

شرکائی در ادامه با اشاره به رقابت 504 کاندیدای شورای روستایی در 97 روستا در شهرستان، افزود: در شهرهای تویسرکان 43 نفر، سرکان 12 نفر و در فرسفج 12 کاندیدا در چهارمین انتخابات شورای شهری با هم رقابت خواهند کرد.

وی خاطرنشان کرد: برای برگزاری انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری، چهارمین انتخابات شورای شهری و روستایی و انتخابات میاندوره‌ای مجلس شورای اسلامی 111 شعبه در سطح شهرستان تویسرکان پیش‌بینی شده است.

فرماندار تویسرکان گفت: 2 هزار و 800 نفر عامل اجرای سه انتخابات در تویسرکان هستند.

وی در بخشی دیگر از سخنانش با اشاره به اینکه در شورای برنامه‌ریزی استان در ماه گذشته از 14 مصوبه استان هفت مصوبه مختص به طرح‌های تویسرکان بود، ابراز داشت: 10 کیلومتر از باند شمالی چهارخطه جوکار به تویسرکان و سه کیلومتر از عملیات چهارخطه تویسرکان به کنگاور تا پایان سال توسط راه و شهرسازی استان به ‌بهره‌برداری می‌رسد.

شرکائی با اشاره به اینکه مقرر شد اعتبار بیمارستان 94 تختخوابی شهرک قائم تویسرکان تأمین و این طرح امسال تکمیل شود، گفت: اصلاح باغ‌های درجه یک و 2 شهرستان توسط جهاد کشاورزی استان از محل تسهیلات بانکی و کمک‌های فنی و اعتباری در سال جاری انجام شود.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز