خبرگزاری کار ایران

معاون سیاسی و امنیتی استاندار همدان:

ملت ایران این بار در 24 خردادماه در مسیر انقلاب و شهدا قرار می گیرند

کد خبر : ۸۰۶۳۹

حضور پرشور و نشاط در پای صندوق‌های رأی یادآور روزهایی است که رزمندگان دلاور اسلام در عرصه نبرد با دشمنان جانانه ایستادند تا ارزش‌های الهی و قرآنی حفظ شود.

ایلنا-همدان: علیرضا قاسمی‌فرزاد اظهار داشت:  دشمن تلاش خود را بر روی این موضوع متمرکز کرده که نگذارد مردم با شور و نشاط در انتخابات حضور یابند و همیشه و به خصوص سال گذشته دشمن همه توان، روش‌ها و ترفندهای خود را به کار گرفت تا در اراده پولادین مردم خلل ایجاد کند اما هرگز نتوانست به اهداف خود برسد.

به گزارش ایلنا از همدان؛ معاون سیاسی و امنیتی استاندار همدان خاطرنشان کرد: در 22 بهمن ماه ملت ایران با حضور باشکوه خود در صحنه جواب دشمنان را دادند و این بار در 24 خردادماه در مسیر انقلاب و شهدا، پشت سر ولایت فقیه خواهند ایستاد و به جهانیان ثابت می‌کنند که در صحنه هستند.

وی ابراز داشت: همه وظیفه دارند علاوه بر حضور حداکثری خود در این انتخابات دیگران را نیز به این مشارکت بزرگ دعوت کنند تا یک حماسه سیاسی بزرگ در کشور خلق شود.

قاسمی‌فرزاد در ادامه با اشاره به اینکه مقاومت ملت ایران به عنوان یک نماد مقدس برای رهایی انسان‌ها به جهانیان عرضه شد تصریح کرد: امروز این نهال مقدس ثمر می‌دهد و در اقصی نقاط جهان گسترش پیدا کرده و دشمنان کوردل توان دیدن این انقلاب را ندارند.

رئیس ستاد انتخابات استان همدان در پایان گفت: ملت ایران پای نظام و انقلاب خود محکم ایستاده‌اند و دشمن نمی‌تواند آنها را از انقلاب و اعتقادات خود بازدارد.

پایان پیام

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز